275W מנורת חום אינפרא אדום, מנורת טיפול ביופי לשריר גוף פרק כאב הקלה על טיפול יופי יופי אינפרא אדום מנורת רצפת חימום אור
משופץ

275W מנורת חום אינפרא אדום, מנורת טיפול ביופי לשריר גוף פרק כאב הקלה על טיפול יופי יופי אינפרא אדום מנורת רצפת חימום אור

ILS 0.67

בחנות

טיפוח עור יופי - הספקטרום האינפרא אדום של חדירות הוא חזק ועור חום עמוק, משפר ביעילות את זרימת הדם, משפר את רקמת העור, יש השפעת כושר של מספרות מתכוונן לטמפרטורה - אתה יכול להתאים את הטמפרטורה לאפשר לך לשלוט על הטמפרטורה. מנורה אינפרא אדום - המנורה האינפרא אדום מסייעת לחוות את כאבי השרירים ולפיזור קור. זוהי בחירה מצוינת עבור משפחה, סלון יופי, מוצרי יופי. בטוח עבורך - המוצר מאומץ טיפול קל אינפרא אדום כדי להציע טיפול גופני גופני, יעיל ובטוח עבורך. עם עיצוב מחוספס - עשוי מחומר פרימיום, עמיד בפני טמפרטורה גבוהה, הישאר בחוזקה מבלי ליפול. טיפוח עור יופי - הספקטרום האינפרא אדום של חדירות הוא חזק ועור חום עמוק, משפר ביעילות את זרימת הדם, משפר את רקמת העור, יש השפעת כושר של מספרות. מתכוונן לטמפרטורה - אתה יכול להתאים את הטמפרטורה לאפשר לך לשלוט על הטמפרטורה. מנורה אינפרא אדום - המנורה האינפרא אדום מסייעת לחוות את כאבי השרירים ולפיזור קור. זוהי בחירה מצוינת עבור משפחה, סלון יופי, מוצרי יופי. בטוח עבורך - המוצר מאומץ טיפול קל אינפרא אדום כדי להציע טיפול גופני גופני, יעיל ובטוח עבורך. עם עיצוב מחוספס - עשוי מחומר פרימיום, עמיד בפני טמפרטורה גבוהה, הישאר בחוזקה מבלי ליפול. מפרט : סוג פריט : מנורת חום אינפרא אדום חומר : ABS צבע : כתמונות המוצגות טמפרטורה מתכווננת : 0-115 נורה ווטג ' : 275 W מתח יציאה : 220 וולט זווית : 360 ° רשימת חבילה מתכווננת : 1 * מכונה ראשית 1 * בסיס 1 * מגש 1 * צינור הניתן להרחבה 1 * שקית אביזר אם קיימת הפרעה מטבולית בגופך, תתרחש תפקוד לקוי בגופך, ויגרום נזק לגוף. נורת האינפרא אדום שלנו יכולה לשפר את זרימת הדם. והשפעת החום האינפרא אדום של המנורה האינפרא אדום משפיעה על הקלה על כאבים ופיזור קור. תכונות : הספקטרום האינפרא אדום של חדירות הוא חזק ועור חום עמוק, משפר ביעילות את זרימת הדם, משפר את רקמת העור, יש השפעה על כושר המספרות. SAFE : המוצר מאומץ טיפול קל אינפרא אדום כדי להציע טיפול גופני גופני, יעיל ובטוח. איכות גבוהה : עשוי מחומר פרימיום, עמיד בפני טמפרטורה גבוהה, להישאר בחוזקה מבלי ליפול. טמפרטורה מתכווננת : טמפרטורה מתכווננת מאפשרת לך לשלוט בטמפרטורה כרצונך. ראש מנורה סיבוב וסוגר גמיש מאפשרים לך לכוון לחלק שאתה צריך לטפל בו. בחורף קר אתה יכול לחמם את עצמך עם המנורה האינפרא אדום. הניתן למטלטל : 5 גלגלים-כיוונים של אומני לקל ונוח לזוז. תן למשפחות שלך ולהורים את המתנה האינטימית ביותר, הביא להם בריאות. המרחק מבוסס על תחושה.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Infrared Heat Lamp
Material:
ABS
Color:
As Pictures Shown
Adjustable temperature:
0-115
Bulb wattage:
275W
Output voltage:
220V
Angle:
360° adjustable
Package List:
1 * Main Machine :
1 * Base :
1 * Tray :
1 * Extendable Pipe :
1 * Bag of Accessory :
If there is a metabolic disorder in your body, dysfunction will occur in your body, causing harm to the body. Our infrared bulb can improve blood circulation. And the infrared heat effect of the infrared lamp has the effect of relieving pain and dispelling coldness.:
Features:
The infrared spectra of permeability is strong, deep heat skin, effectively improve the blood circulation, improve skin tissue, have hairdressing fitness effect. Safe:
The product is adopted infrared light therapy to offer physical body treatment, effective and safe. High quality
Note:
1. The distance is based on feeling.:
2. Don't stare at infrared light for long time (when the bulb lights up).:
3. Stay away from all inflammable items, while the equipment should be ventilated.:
4. Do not touch the bulb with your hands in case of scalding.:
5. People with high blood pressure should not use it to light the head.:

הצעות דומות