חדר כושר יוגה מחצלת מחזיק סל עם גלגלים, רצפת אנכי יוגה ארגונית ארון עבור אימון מחצלת קצף רולר, אימון ציוד פינת אחסון
משופץ

חדר כושר יוגה מחצלת מחזיק סל עם גלגלים, רצפת אנכי יוגה ארגונית ארון עבור אימון מחצלת קצף רולר, אימון ציוד פינת אחסון

ILS 83.50

בחנות

מסגרת ברזל יצוק עשויה ברזל יצוק חזק עם גימור עמיד בפני חלודה בפני חמצון, חסין שריטות, מים וחלודה, אך גם עמיד בפני אבק לניקוי קל 360 גלגלים אוניברסליים ארבעה גלגלים מסתובבים בדרגה מסחרית לצילום משאות כבדים ומתגלגלים בצורה חלקה; מספקים ניידות גלישה חלקה על רצפות קשות ושטיח. אתה לא רק חנות שלך יוגה אביזרי וציוד אבל גם לתרום שלך רוחני דקור עם שמירה יוגה ציוד מאורגנים. *רב תכליתי שמור על מחצלות היוגה שלך, מחצלת האימון, גלילי הקצף, מחצלת תמיכת הברך מאורגנת בקלות עם מתלה הרצפה שלנו. אידיאלי עבור דירות, דירות, חדרים במעונות, מוסך חדר כושר, חדר אימון ועוד. *קל להרכבה עיצוב בורג-יחד פשוט מגיע יחד בתוך דקות; כל הכלים הנדרשים להרכבה כלולים. מתלה אחסון ציוד הספורט מתאים לאירועים רבים, כגון חדרי משחקים, מוסכים, מרתפים, חדרי כושר ובתי ספר. זה יכול להבטיח אחסון מסודר ומסודר של ציוד ספורט.,מפרט : חומר : ברזל חשילהרכבה הנדרשת : כן תכונות : קיבולת גדולה וקל להעביר. והילדים שלך יכול מאוד בקלות להשהות אותו בכל זמן!את מעובה חומר הוא מוצק ועמיד, עם פינות מעוגלות, אשר יכול למעשה למנוע בליטות ולהקל על אחסון.בית כושר ארגונית מציע לך דרך יעילה לאחסון שלך תרגיל ויוגה מחצלת, קצף רולים, אימון להקות ועוד בקץ אצבעותיך.*חבילה כוללת : מחזיק מזרן יוגה איקס 1, (ללא מחצלת) * השירותים שלנו כל השאלות יוערכו ויענו תוך 24 שעות.מחלקת הבדיקה שלנו תבדוק כל אצווה של מוצר כדי להבטיח את האיכות, כולל בדיקת חומר ובדיקת ביצועים.שלך כל משוב יהיה מאוד מעריך כדי לוודא שאנחנו יכולים לעשות טוב יותר וטוב יותר. טיפים : מדידה ידנית, יהיה 1-3 שגיאת סנטימטר, עליך להבין.אם ריח קל הוא נורמלי, הוא ייעלם תוך יומיים-שלושה.בשל אור ואישי הבדלים צבע הבנה,יהיה קטן צבע הבדל, בעין יגבר.

המאפיינים האחרים

Material:
Wrought Iron
Assembly Required:
Yes
●Features:
Large capacity and easy to move. And your kids can very easily pause it at any time!:
The thickened material is firm and durable, with rounded corners, which can effectively avoid bumps and facilitate storage.:
Home gym organizer offers you an efficient way to store your exercise and yoga mat, foam rollers, workout bands and more at your fingertips.:
●Package include:
Yoga Mat Holder x 1, (No Mat):
●Our Services:
All enquiries will be valued and replied within 24 hours.:
Our Inspection Department will test each batch of product to ensure the quality, including material test and performance test.:
Your any feedback will be highly appreciate to make sure we can do better and better.:
● Tips:
Manual measurement, there will be 1-3cm error, please understand.:
If a slight odor is normal,it will disappear within two to three days.:
Due to light and personal differences in color understanding, there will be small color difference,in kind prevail. :

הצעות דומות