מיני רחפנים עם מצלמה למבוגרים 4 קארט, ילדים רחפנים עם מצלמה שלט רחוק צעצועי מתנות לבנים בנות עם אחיזת גובה, מצב ללא ראש,
משופץ

מיני רחפנים עם מצלמה למבוגרים 4 קארט, ילדים רחפנים עם מצלמה שלט רחוק צעצועי מתנות לבנים בנות עם אחיזת גובה, מצב ללא ראש,

ILS 33.99

בחנות

המבצעים הטובים ביותר היום : המשלוח המהיר ביותר : 3-5 ימים, משלוח רגיל : 7-12 ימים עסקאות ברק של אישור היום ? לקנות 1 לחסוך 6%, לחסוך 50% על 1 של כל 3, לרכוש 6 או יותר לקבל 1 חינם. עם מתקפל זרועות, גודל קטן, קל לנשיאה.עם אחיזת גובה מצב פונקצית מספק טיסה יציבה.יכול להיות מחובר אפליקציה, מערכת לצלם תמונות, וידאו, בזמן אמת שידור דרך טלפון מצלמה תמונה. צייר דרך טיסה על המסך, ואת הזמזום היה לנהל טיסה אוטונומית לאורך הדרך המיועדת.בלי ראש מצב, אין צורך להתאים את המיקום של מטוסים לפני הטיסה.4 ג ' יגה הרץ שאומצה למניעת הפרעות.4 ערוץ אשר יכול לעשות לעלות, לרדת, קדימה, אחורה, שמאל צידה לטוס, ימין צידה לטוס ומתגלגל 360 תמים.6-א-שיס ג ' יירו אשר יכול יש יותר יציב עף ולהיות קל control.It יש 3-רמת טיסה מהירות כדי מתג שיכול לעשות יותר כיף עם את עף. פונקציה : למעלה / למטה, קדימה / אחורה, פונה שמאלה/ימינה, צידה, 3-רמת טיסה מהירות, הוביל אור, בלי ראש מצב, אחיזת גובה מצב, מסלול טיסה, מצלמה/וידאו. יש יש 2 מצלמות יכול להיות לבחור.עם מצלמה בזווית רחבה של 4 קראט, תן תמונות ווידאו רחבות. המבצעים הטובים ביותר היום : המשלוח המהיר ביותר : 3-5 ימים, משלוח רגיל : 7-12 ימים. עסקאות ברק של אישור היום ? לקנות 1 לחסוך 6%, לחסוך 50% על 1 של כל 3, לרכוש 6 או יותר לקבל 1 חינם. עם מתקפל זרועות, גודל קטן, קל לנשיאה.עם אחיזת גובה מצב פונקצית מספק טיסה יציבה.יכול להיות מחובר אפליקציה, מערכת לצלם תמונות, וידאו, בזמן אמת שידור דרך טלפון מצלמה תמונה. צייר דרך טיסה על המסך, ואת הזמזום היה לנהל טיסה אוטונומית לאורך הדרך המיועדת.בלי ראש מצב, אין צורך להתאים את המיקום של מטוסים לפני הטיסה.4 ג ' יגה הרץ שאומצה למניעת הפרעות.4 ערוץ אשר יכול לעשות לעלות, לרדת, קדימה, אחורה, שמאל צידה לטוס, ימין צידה לטוס ומתגלגל 360 תמים.6-א-שיס ג ' יירו אשר יכול יש יותר יציב עף ולהיות קל control.It יש 3-רמת טיסה מהירות כדי מתג שיכול לעשות יותר כיף עם את עף. פונקציה : למעלה / למטה, קדימה / אחורה, פונה שמאלה/ימינה, צידה, 3-רמת טיסה מהירות, הוביל אור, בלי ראש מצב, אחיזת גובה מצב, מסלול טיסה, מצלמה/וידאו. יש יש 2 מצלמות יכול להיות לבחור.עם מצלמה בזווית רחבה של 4 קראט, תן תמונות ווידאו רחבות. עם מצלמה כפולה 4 קארט שלט רחוק צעצועי מתנות לבנים בנות עם אחיזת גובה בלי ראש מצב אחד מפתח להתחיל התאמת מהירות מפרט : 100% חדש לגמרי ואיכות גבוהה. חומר : פלסטיק / מתכת / רכיבים אלקטרוניים. צבע : שחור,כחול תדר : 2.

המאפיינים האחרים

100% brand new and high quality.:
Quantity:
1pc.
Material:
Plastic/Metal/ Electronic components.
Color:
Black,Blue
Frequency:
2.4G.
Lens parameters:
Dual 4K lens.
Channels:
4CH.
Suitable age:
14+.
Body Battery:
3.7V 1800mAh lipo.
Charging time:
60 mins.
Flying time(Single battery):
12-15 mins.
R/C Distance:
100 meters.
Image Transmission Distance:
60-80 meters.
Image transmission signal:
WiFi.
Charging mode:
USB charging cable.
R/C Mode:
Left hand throttle.
Speed gear:
Fast/Medium/Slow.
Lens Angle:
Adjustment,0-90 degrees.
Remote battery:
3xAA Battery (NOT Included).
Product Folded size:
11.9x7.5x4.9cm(4.6x2.9x1.9in).
Product Unfolded size:
21.4x21.4x4.7cm(8.4x8.4x1.8in)(none retainer).
Packing size:
22x17.5x7cm(8.7x6.9x2.8in).
Product net weight:
0.32kg/0.7lb.
Product gross weight:
0.385kg/0.91lb.
The quadcopter fuselage is made of high strength and resistant engineering plastics,lightweight and durable resistance.:
Function:
Up/down, Forward/backward, Turn left/right, Sideward flight, 3-level flight speed, LED Light, Headless Mode, Altitude Hold Mode, WiFi FPV, Trajectory Flight, Camera/Video.
Instructiongs:
Because the size of the product is measured manually, there may be errors.:
Package Contents:
1xDrone.:
1xRemote control.:
2xInstructions.:
4xProtective rings.:
2xSpare blades.:
1xUSB cable.:
1xScrewdriver.:
1xStorage bag.:
1xBattery:

הצעות דומות