ג ' יוטאי שקוף רכב פנס מכסה מעטפת שקוף מנורת צל קדמי פנס מעטפת זכוכית עבור טויוטה פראדו 2014 2015 פנס עדשת כיסוי
משופץ

ג ' יוטאי שקוף רכב פנס מכסה מעטפת שקוף מנורת צל קדמי פנס מעטפת זכוכית עבור טויוטה פראדו 2014 2015 פנס עדשת כיסוי

ILS 2.33

בחנות

הערה : לפני שאתה קונה, אנא ודא כי החלקים שלנו להתאים חלקי המכונית שלך! תכונות*מבנה יציב, עמיד ויציב בשימוש,לא קל לנתק, לתת הרכב שלך נקי והתחדש מראה מעודכן!. פרימיום איכות : פנס כיסוי לאמץ באיכות גבוהה ברור חומר, חסון ועמיד. טוב ערבות בטוחה יותר לשימוש שלך. התקנה קלה : התאמה מושלמת המכונית שלך, קל להסיר ולהתקין.תחליף נהדר שחוק פנס כיסוי. שירות : אם אתה נתקל בבעיות בעת השימוש בציוד שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו, הצוות שלנו יענה לך תוך 24 שעות. אתה יכול לקנות בביטחון. עבור טויוטה פראדו 2014 2015 2016מפרט : חומר : , פוליקרבונטצבע : ברורפונקציה : להחליף את מקורי אהיל, מצהיב, שבור אהיל, להפוך את פנסי ברק כמו חדש.תכונות : עשוי באיכות גבוהה פלסטיק חומר, ידידותית לסביבה,אור משקל ועמיד.מעטפת שקופה, אינו משפיע על פליטת אור.להגן על הפנס שלך של המכונית שלך משבירה, מכסה נגד אבק ועמיד למים.קל להסיר ולהתקין.המוצרים שלנו מחולקים שמאל וימין אפשרויות, אנא להשוות את צורת לפני ביצוע הזמנה כדי לאשר אם זה מתאים המכונית שלך2.אם אתה לא בטוח אם זה חל על המכונית שלך, אנא שלח לנו תמונה של הפנסים שלך.אנחנו חנות עם שנים רבות של ניסיון מקצועי אוטומטי חלקי חנות! עבור רוב הדגמים וחלקי חילוף בשוק, אתם מוזמנים לקנות אותם בכל עת.

המאפיינים האחרים

Material:
, polycarbonate
Color:
Clear
Function:
Replace the original lampshade, yellowing, broken lampshade, make the headlights shine as new.:
Features:
Made of high quality plastic material, environment-friendly,light weight and durable.:
Transparent shell, does not affect the light emission.:
Protect your headlight of your car from breaking, dustproof and waterproof.:
Easy to remove and install.:
note::
1.Our products are divided into left and right options, please compare the shape before placing an order to confirm whether it fits your car:
2.If you are not sure if it applies to your car, please send us a picture of your headlights.:
We are a shop with many years of experience and a professional auto parts shop! For most models and spare parts on the market, you are welcome to buy them at any time. :

הצעות דומות