Yhlkm מצופה זהב מגש אחסון מגש עגיל עגול מארגן קוסמטי
משופץ

Yhlkm מצופה זהב מגש אחסון מגש עגיל עגול מארגן קוסמטי

ILS 2.67

בחנות

עיצוב ייחודי, מה שהופך חרוזים נוצצים לסבך לטבעות מתכת סביב בסיס המראה מגש משטח זכוכית מראה עם בסיס מדהים ויציב. אידיאלי לאחסון ולהצגת תכשיטים ייחודיים, צמחים קטנים, נרות ומזכרות דקורטיביות. חתונה, אירוסין, מסיבה, שיפוץ ביתי, יכולים לשמש גם כחדר סניטרי, מארגן מגירות, מארגן אישי של השולחן, מארגן מסובך, מקרה ברור של המטבח. מתנה היא יום הולדת, חג מולד, חתונה, יום נישואין או כל תוכן. עיצוב ייחודי, מה שהופך חרוזים נוצצים לסבך לטבעות מתכת סביב בסיס המראה. מגש משטח זכוכית מראה עם בסיס מדהים ויציב. אידיאלי לאחסון ולהצגת תכשיטים ייחודיים, צמחים קטנים, נרות ומזכרות דקורטיביות. חתונה, אירוסין, מסיבה, שיפוץ ביתי, יכולים לשמש גם כחדר סניטרי, מארגן מגירות, מארגן אישי של השולחן, מארגן מסובך, מקרה ברור של המטבח. מתנה היא יום הולדת, חג מולד, חתונה, יום נישואין או כל תוכן. מפרט : חומר : מתכת + Glass Size : S 22 * ​​5 ס"מ, M28 * 5 MAIN צבע : זהב : 1 PCNOTES : אין חבילה קמעונאית. למדידות ידניות, אנא אפשר שגיאות 0-1 ס"מ. וודא שלא אכפת לך לפני הצעת מחיר. להבדלים בין תצוגות שונות, יתכן שהתמונה לא תוכל לשקף את הצבע בפועל של הפריט. תודה! החבילה כוללת : מגש מראה 1 x (אביזרים אחרים בתמונה לא כלולים!) Tèzhēng : גודל המוצר נמדד ידנית, ושגיאת הגודל בלתי נמנעת. אם אתה מודאג במיוחד, אנא קח את זה בזהירות.

המאפיינים האחרים

Material:
Metal + Glass
Size:
s 22 * 5cm, m28 * 5
Main color:
gold
Quantity:
1 PC
notes:
There is no retail package.:
For manual measurements, please allow 0-1cm errors. Make sure you don't mind before bidding.:
Due to differences between different displays, the picture may not be able to reflect the actual color of the item. Thanks!:
The package includes:
1 x mirror tray (other accessories in the picture is not included!):
Tèzhēng:
The size of the product is measured manually, and the error of the size is inevitable. If you are particularly concerned, please take it carefully. :

הצעות דומות