16-20''sheels מגני שפה, טבעת מגן על קצה גלגלים, טבעת חזירי רכב אנטי-סקרץ 'חוזרים על ערכת שומר צמיג אוניברסלי,
משופץ

16-20''sheels מגני שפה, טבעת מגן על קצה גלגלים, טבעת חזירי רכב אנטי-סקרץ 'חוזרים על ערכת שומר צמיג אוניברסלי,

ILS 268.72

בחנות

הגן ביעילות על רכזת הגלגלים והימנע עלויות תיקון גבוהות הגנה ומראה חדש עבור החישוקים שלך הגנה מקסימאלית ועמידות לטווח הארוך קל ליישום. מגני שפת גלגלים לרכב, עבור כל דגמי הרכב, זה יכול לספק צבעים נוספים, תוך עמידה בדרישות הגודל של כל לקוח. בהתחשב בפרקטיות ויופי. שדרוג מראה, צמצם חזותית את גובה גוף הרכב, המדגיש את הסגנון הספורטיבי, מגן על רכזת הגלגלים מפני שריטות. יכול לשמש כרצועת תפאורה שהופכת את המכונית שלך לקירור וייחודית. הוא עשוי מחומר ניילון באיכות גבוהה, יש לו כוח וגמישות טובים, עמידות בפני הזדקנות טובה, גמישות טובה, התאוששות מצוינת וניתן לשחזר אותו מיד לאחר כיפוף עיוות. מגן שפת המכונית עשוי מחומר אלסטי שאינו דולף אוויר, וניתן לפרק אותו ולהשתמש בו שוב ושוב. הגן ביעילות על רכזת הגלגלים והימנע עלויות תיקון גבוהות. הגנה ומראה חדש עבור החישוקים שלך הגנה מקסימאלית ועמידות לטווח הארוך קל ליישום. מגני שפת גלגלים לרכב, עבור כל דגמי הרכב, זה יכול לספק צבעים נוספים, תוך עמידה בדרישות הגודל של כל לקוח. בהתחשב בפרקטיות ויופי. שדרוג מראה, צמצם חזותית את גובה גוף הרכב, המדגיש את הסגנון הספורטיבי, מגן על רכזת הגלגלים מפני שריטות. יכול לשמש כרצועת תפאורה שהופכת את המכונית שלך לקירור וייחודית. הוא עשוי מחומר ניילון באיכות גבוהה, יש לו כוח וגמישות טובים, עמידות בפני הזדקנות טובה, גמישות טובה, התאוששות מצוינת וניתן לשחזר אותו מיד לאחר כיפוף עיוות. מגן שפת המכונית עשוי מחומר אלסטי שאינו דולף אוויר, וניתן לפרק אותו ולהשתמש בו שוב ושוב. מפרט : חומר : חומר סיבי ניילון משקל חומר אגרוף : 1.5 ק"ג גודל : 60 × 60 × 10 ס"מ/23.9 עין כולל : 4 × מגן שפתון : 1. הסר את הצמיג והפללה, חשיפת קצה הגלגל . הכנס את טבעת המגן לרכזת והדק אותה בחוזקה . בעזרת פטיש גומי, ניפח את הצמיג תוך הקשה בעדינות על טבעת הרכזת כדי להפוך את טבעת המגן למלואה . התקן את מערך טבעות המגן המלאות לפי השיטה לעיל והתקן אותן בחזרה למכונית המקורית. בשל צגים שונים ואפקטים של תאורה, צבע הפריט בפועל עשוי להיות שונה במקצת מהצבע המוצג בתמונה. אנא הימנע מסטיית מדידה של 1-3 ס"מ עקב מדידה ידנית.

המאפיינים האחרים

Material:
Nylon Fiber Material
Package Weight:
1.5Kg
Packing Size:
60×60×10Cm/23.6×23.6×3.9In
Packaging Includes:
4×Rim Protectors
Installation :
1.Remove the tire and deflate, exposing the edge of the wheel hub.:
2. Insert the protective ring into the hub and clamp it tightly.:
3. With the help of a rubber hammer, inflate the tire while gently tapping the hub ring to make the protective ring fully fit.:
4. Install the full set of protective rings according to the above method and install them back to the original car.:
hint:
1. Due to different monitors and lighting effects, the actual color of the item may be slightly different from the color shown on the picture. Thanks!:
2. Please avoid 1-3cm measurement deviation due to manual measurement. :

הצעות דומות