Scrawlgod Pragonfly הדפס מחזיקי שלט רחוק מארגן ארגון טלוויזיה TV TV FU עור משרדי רב-פונקציונלי ואחסון מחזיקי מרחוק קאדי
משופץ

Scrawlgod Pragonfly הדפס מחזיקי שלט רחוק מארגן ארגון טלוויזיה TV TV FU עור משרדי רב-פונקציונלי ואחסון מחזיקי מרחוק קאדי

ILS 2.00

בחנות

איכות עליונה : מעוצב מעור PU פרימיום, עם גימור חיצוני אלגנטי ורירית מיקרופייבר רכה רב-פונקציה : מחזיק השלט הרחוק עם 5 תא יכול להכיל טלוויזיה, DVD, Blu-ray, נגן מדיה, בקרי תנור, ציוד איפור, זה יכול לשמש גם כארגון משרדי וכאדי אחסון למכשירי כתיבה של Office.34 אינץ ', הוא מתאים לכל שולחן קפה, שולחן חדר שינה או ספסל עבודה בצורה מושלמת מבלי לתפוס מקום רב. אתה יכול לארגן בקלות את כל השלטים הרחוקים ולגשת אליהם בקלות בעת הצורך. תרחיש יישומים : הוא מתאים לשולחן אוכל, חדר אוכל, חדר אמבטיה, סלון, חדר שינה, לימוד, שולחן ליד המיטה, ויכול לשמש גם כמקום אחסון למכשירי כתיבה, משקפיים או מברשות איפור. זה יכול לשמש כמארגן שלט רחוק בטלוויזיה, מארגן שולחן משרדים. בחירת מתנה נהדרת : עיצוב מודרני, ביצוע מעולה, בנייה חזקה, היא המתנה המושלמת לחברים, משפחה, על ימי נישואין, ימי הולדת, חג ההודיה, מסיבות, חג המולד או כהפתעה יומית וכו '. באיכות עליונה : מעוצב מעור PU פרימיום, עם גימור חיצוני אלגנטי ורירית מיקרופייבר רכה. רב-פונקציה : מחזיק השלט הרחוק עם 5 תא יכול להכיל טלוויזיה, DVD, Blu-ray, נגן מדיה, בקרי תנור, ציוד איפור, זה יכול לשמש גם כארגון משרדי וכאדי אחסון למכשירי כתיבה של Office.34 אינץ ', הוא מתאים לכל שולחן קפה, שולחן חדר שינה או ספסל עבודה בצורה מושלמת מבלי לתפוס מקום רב. אתה יכול לארגן בקלות את כל השלטים הרחוקים ולגשת אליהם בקלות בעת הצורך. תרחיש יישומים : הוא מתאים לשולחן אוכל, חדר אוכל, חדר אמבטיה, סלון, חדר שינה, לימוד, שולחן ליד המיטה, ויכול לשמש גם כמקום אחסון למכשירי כתיבה, משקפיים או מברשות איפור. זה יכול לשמש כמארגן שלט רחוק בטלוויזיה, מארגן שולחן משרדים. בחירת מתנה נהדרת : עיצוב מודרני, ביצוע מעולה, בנייה חזקה, היא המתנה המושלמת לחברים, משפחה, על ימי נישואין, ימי הולדת, חג ההודיה, מסיבות, חג המולד או כהפתעה יומית וכו '. חבילה כוללת : 1 x מפרט מחזיק בשלט רחוק : חומר : חומר עור PU פרימיום עם מרקם עדין ותפרים הגונים, עמידים ויציבים. מתאים לגדלים הפופולריים ביותר של מרחוק. תכונות קומפקטיות וחיסכון בחלל : ★ כולל 5 תאים לאחסון שלטורים מרחוק מסוגים שונים, עטים, מספריים, תזכיר, משקפיים או אביזרי שולחן וכו '. ★ נהדר לשולחן, שירותים, חדר אוכל, סלון, חדר לימוד, חדר שינה, כיתות ומשרד משתמשות מתאימות למשרד, שולחן עבודה, בית ספר, מתנה נחמדה לחדר השינה : זוהי מתנה מושלמת לחברים ובני משפחה על חומרי בית, ימי הולדת, חג המולד, חג ההודיה או הפתעות יומיומיות וכו '.

המאפיינים האחרים

Material:
Premium PU leather material with delicate texture and decent stitching, durable and sturdy.
Size:
8.4 x 4.8 x 3.34 Inches. fits most popular sizes of remotes. Compact and space-saving
Features:
★Features 5 compartments for storing various kind of remote controls, pens, scissors, memo, glasses or desk accessories, etc.:
★Great for table, restroom, dining room, living room, study room, bedroom, classroom and office uses:
Suitable for office, desk, school, bedroom:
Nice Gift:
It is a perfect gift for friends and family on housewarming, birthdays, Christmas, Thanksgiving or daily surprises,etc.:
Warm prompt:
1.Due to different measurement methods, the error within 1-2cm is a normal phenomenon.:
2.Please allow slight chromatic aberration due to different display screens or reflected light when shooting.:
3.If you have any questions, please feel free to contact us.:

הצעות דומות