קישוט אקווריום של אייקדס שרף טנק דגים קישוט עיצוב עמיד אקווריום הר נוף מיכל דגים קישוט אבן קישוט אקווריום קישוט פופולרי טנק
משופץ

קישוט אקווריום של אייקדס שרף טנק דגים קישוט עיצוב עמיד אקווריום הר נוף מיכל דגים קישוט אבן קישוט אקווריום קישוט פופולרי טנק

ILS 94.70

בחנות

קישוטים אופנתיים, קלים לניקוי, מתאימים למגוון אקווריומים, מיכלי דגים ומערכות זרימה, שאינם רעילים ונטולי זיהום, יכולים ליצור סצינות תת-מימיות מדהימות תחתית שטוחה כדי שזה יעמוד בקלות ויציבה באקווריום שלך, להכניס אותו למים וזה נעשה, אין צורך בתחזוקה נוספת. חומר : טירת האקווריום הזו עשויה שרף הבטוח לדג האקווריום שלך. ♥ ᴗ ♥) אנו מקשטים את האקווריום שלך בצורה יפה, ויהיה לך אקווריום מפואר בעוד כמה דקות!. ♥ ᴗ ♥) ❖ 100% מרוצים, אנא אל תהסס לרכוש את קישוטי האקווריום האיכותיים שלנו. אם יש לך שאלות, אנא השאר לנו הודעה ואנחנו נשיב לך בזמן! ✮. ♥ ᴗ ♥) קישוטים צבועים בפרטים וצבעים מגדילים את הנוף הטבעי באקווריום. השאירו רושם עמוק על האורחים ונותנים להם תחושה והתרגשות אמיתית! ❤❤❤ (. ♥ ᴗ ♥) קישוט זה חיים הוא הקישוט המושלם לאקווריום שלכם. זה הופך את האקווריום שלך לדמיון ומושך. זה מספק תחושה של הסביבה הטבעית והופך את האקווריום שלך לחומרים יפהפיים באיכות נופית, אור ונוח, לא קל לדיעון, בטוח לדגים, אידיאלי לקישוט, יכול לשמש באקווריומים במשך זמן רב מבלי להשפיע על איכות המים . פרט : חומר : שרף סינטטי. הוא עשוי משרף באיכות גבוהה, שהוא בטוח לחלוטין למים מתוקים ולא יתפוגג, נחמד לדגים ולשרימפס המקסימים שלך.一一一一 一一 יש לנו צוות שירות חזק, עקרון השירות שלנו הוא שביעות רצון לקוחות, אם יש לך שאלות או הערות לאחר קבלת הסחורה, אנא אל תהסס לפנות אלינו! ! !.

המאפיינים האחרים

Material:
Synthetic Resin. It is made of high quality resin, which is absolutely safe for fresh water and won't fade away, nice for your lovely fish and shrimp.
Feature:
Eco-friendly
Size measures about:
15x7x20cm.
一一一一一 ★★★★★ 一一一一一一:
We have a strong service team, our service tenet is customer satisfaction, if you have any questions or comments after receiving the goods, please feel free to contact us! ! ! :

הצעות דומות