בודק איכות מים הונו, מד pH אטום למים נייד לעיבוד מזון אקווריום, מעבדות, תעשיית נייר, בריכת שחייה
משופץ

בודק איכות מים הונו, מד pH אטום למים נייד לעיבוד מזון אקווריום, מעבדות, תעשיית נייר, בריכת שחייה

ILS 21.20

בחנות

מסך LCD גדול מציג את ערך ה- p H, מספרים ברורים, קריאה מהירה ונוחה, פשוטה וברורה בדיקת אינדוקציה של אלקטרודה, מדידת רגישות, דיוק גבוה, מהירה כדי להשיג את תוצאת הבדיקה ויכולה לבדוק את ערך ה- p H עבור כל נוזל 0-14 קמ"ש שתרצה לבדוק. מבנה מתקפל, תכנון כיפוף, נוח למדידה רב -זוויתית, קל לנשיאה. יש לו גודל קטן ומשקל קל כעט, נוח לך לקחת אותו בכיס כשאתה יוצא. מתאים לאקווריום, עיבוד מזון, מעבדות, תעשיית נייר, בריכות שחייה ושימוש בבתי ספר. מסך LCD גדול מציג את ערך ה- p H, מספרים ברורים, קריאה מהירה ונוחה, פשוטה וברורה. בדיקת אינדוקציה של אלקטרודה, מדידת רגישות, דיוק גבוה, מהירה כדי להשיג את תוצאת הבדיקה ויכולה לבדוק את ערך ה- p H עבור כל נוזל 0-14 קמ"ש שתרצה לבדוק. מבנה מתקפל, תכנון כיפוף, נוח למדידה רב -זוויתית, קל לנשיאה. יש לו גודל קטן ומשקל קל כעט, נוח לך לקחת אותו בכיס כשאתה יוצא. מתאים לאקווריום, עיבוד מזון, מעבדות, תעשיית נייר, בריכות שחייה ושימוש בבתי ספר. מסך LCD גדול מציג את ערך ה- p H, מספרים ברורים, קריאה מהירה ונוחה, פשוט וברור . בדיקת אינדוקציה של אלקטרודות, מדידת רגישות, דיוק גבוה, מהירה כדי להשיג את תוצאת הבדיקה ויכולה לבדוק את ערך ה- p H עבור כל נוזל 0-14 קמ"ש שתרצה לבדוק . מבנה מתקפל, תכנון כיפוף, נוח למדידה רב -זוויתית, קל לנשיאה . יש לו גודל קטן ומשקל קל כעט, נוח לך לקחת אותו בכיס כשאתה יוצא . מתאים לאקווריום, עיבוד מזון, מעבדות, תעשיית נייר, בריכות שחייה ושימוש בבית הספר. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג : PH Metermaterial : Plastic Color : כפי שמוצג בתמונות : בערך .1 משקל : כ- 265 G /99 רשימת חבילות קרקע, מים ופירות : 1 x p H meter1 x אביזר 1 x תיבה פלסטית 1 x ידנית אנגלית הערכה : 1. אנא אפשר שגיאה של 1-2 ס"מ עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך . המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט . שימו לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודאו שלא יהיה אכפת לכם לפני שתזמינו.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
PH Meter
Material:
Plastic
Color:
As shown in the picture
Size:
Approx.15.5cm/6.1in
Weight:
Approx.265g/9.3oz
Display Mode:
LCD digital display
Measure Range:
0-14PH
Accuracy:
±0.1PH
Temperature Compensation Range:
0~50 ℃
Working Temperature:
0~50 ℃
Battery:
4 x button batteries 1.5V (Not included)
Application:
To measure the pH of soil, water and fruit
Package List:
1 x PH Meter:
1 x Accessory:
1 x Plastic Box:
1 x English Manual:
Note:
1. Please allow 1‑2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

הצעות דומות