תיקי טוטות יוטה ריק יוטה חוף קניות קניות שקיות מתנה עם ידית
משופץ

תיקי טוטות יוטה ריק יוטה חוף קניות קניות שקיות מתנה עם ידית

ILS 58.00

בחנות

בד היוטה ארוג בתהליך חוט אריגה בצפיפות גבוהה, עשיר במרקם סיבים טבעי, ידידותי לסביבה ועמיד, לא קל להתכווץ, חדירות אוויר טובה, ובעל ריח ייחודי משלו לקרום ה- PVC המורכב בטנה יש פונקציה אטומה למים להגנה על הפריטים הפנימיים. החלק המחבר מאמצ את אותו חוט כותנה צבעוני, כל החוט הוא אפילו, יפה ועמיד. הידית ופתיחת התיקים מורחבים בעיצוב התפירה, שהוא יציב ועמיד. הידית מעובה, קלה לתפיסה, פשוטה ומעשית. נייד ועמיד, וניתן להשתמש בו מדי יום, כמו נשיאת ספרים, טלפונים, ארנקים, קוסמטיקה, משקפיים, מטריות וכו '. מוצרי פשתן גסים הם בעלי משטח מעט מחוספס וחוזרים ליסודות. עם המודעות הגוברת להגנת הסביבה, שקיות פשתן הפכו לסמל לחזור לטבע. עיצוב בקיבולת גדולה, לשימוש חוזר, מתאים לשקיות מתנה, אחסון יומי של Sundries, שקיות קניות או שקיות שושבינה לחתונות בחוף וכו ' עמיד, לא קל לכווץ, חדירות אוויר טובה, ובעל ריח ייחודי משלו. לקרום ה- PVC המורכב בטנה יש פונקציה אטומה למים להגנה על הפריטים הפנימיים. החלק המחבר מאמצ את אותו חוט כותנה צבעוני, כל החוט הוא אפילו, יפה ועמיד. הידית ופתיחת התיקים מורחבים בעיצוב התפירה, שהוא יציב ועמיד. הידית מעובה, קלה לתפיסה, פשוטה ומעשית. נייד ועמיד, וניתן להשתמש בו מדי יום, כמו נשיאת ספרים, טלפונים, ארנקים, קוסמטיקה, משקפיים, מטריות וכו '. מוצרי פשתן גסים הם בעלי משטח מעט מחוספס וחוזרים ליסודות. עם המודעות הגוברת להגנת הסביבה, שקיות פשתן הפכו לסמל לחזור לטבע. עיצוב בעל קיבולת גדולה, לשימוש חוזר, מתאים לשקיות מתנה, אחסון יומי של Sundries, שקיות קניות או תיקי שושבינה לחתונות בחוף וכו '. : בד היוטה נשז עם תהליך חוט אריגה בצפיפות גבוהה, עשיר במרקם סיבים טבעיים, ידידותי לסביבה ועמיד, לא קל להתכווץ, חדירות אוויר טובה, ובעל ריח ייחודי משלו. לקרום ה- PVC המורכב בטנה יש פונקציה אטומה למים להגנה על הפריטים הפנימיים. החלק המחבר מאמצ את אותו חוט כותנה צבעוני, כל החוט הוא אפילו, יפה ועמיד. הידית ופתיחת התיקים מורחבים בעיצוב התפירה, שהוא יציב ועמיד. הידית מעובה, קלה לתפיסה, פשוטה ומעשית. נייד ועמיד, וניתן להשתמש בו מדי יום, כמו נשיאת ספרים, טלפונים, ארנקים, קוסמטיקה, משקפיים, מטריות וכו '. מוצרי פשתן גסים הם בעלי משטח מעט מחוספס וחוזרים ליסודות. עם המודעות הגוברת להגנת הסביבה, שקיות פשתן הפכו לסמל לחזור לטבע. עיצוב בעל קיבולת גדולה, לשימוש חוזר, מתאים לשקיות מתנה, אחסון יומי של Sundries, שקיות קניות או שקיות שושבינה לחתונות בחוף וכו '.

המאפיינים האחרים

Fabric:
Jute Composite PVC Film
Size:
S:
22 X 16 X 12cm/8.66 X 6.3 X 4.72in
M:
33 X 22 X 15cm/12.99 X 8.66 X 5.91in
Vertical:
29 X 25 X 15cm/11.42 X 9.84 X 5.91in
L:
38 X 27 X 16cm/14.96 X 10.63 X 6.3in
Application:
Go out to carry and shop everyday, can be used repeatedly
Note:
After the initial washing, a slight reduction in size is normal for natural cotton, but it can be recovered to a large extent by ironing.:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
Please allow 1-2cm measuring deviation due to manual measurement.:
Package includes:
1 XBurlap Tote Bag :

הצעות דומות