2 יחידות משחק ג 'ויסטיק רגיש מדויק שליטה ללבוש עמיד ג' ויסטיק החלפה עבור מתג
משופץ

2 יחידות משחק ג 'ויסטיק רגיש מדויק שליטה ללבוש עמיד ג' ויסטיק החלפה עבור מתג

ILS 0.33

בחנות

מודלים ישימים : את ג ' ויסטיק הוא עבור שלך שמאל וימין נדנדה, ועבור מתג לייט לבדוק את דגם להתאמה טובה יותר!. תחליף אידיאלי : אתה יכול להחליף את שחוק או פגום ג ' ויסטיק עם קל שליטה מקל טוב יותר משחק שליטה! אמיתי באיכות גבוהה ג ' ויסטיק החלפת תיקון את להיסחף, גמגום, כתמים עיוורים, אזורים מתים, לא לחץ, שאינו במרכז בעיות, להביא בקר שלך בחזרה לחיים. התקנה קלה : קל להתקין ולהסיר, אתה יכול להשלים את ההתקנה בכמה דקות.אפשרויות שונות לגבהים ומצבים. ליהנות מחוויות חדשות עם בחירה אישית. גובה מתכוונן גורם לך לפעול בגמישות. חומר שרירי בטן : עשוי מחומר שרירי בטן פרימיום, הג ' ויסטיק עמיד בפני שחיקה ושריטות, ומבטיח תוחלת חיים ארוכה. אנחנו בחזרה על המוצרים שלנו! אם אתה לא מרוצה עם הרכישה שלך בתוך 90 ימים, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנחנו נענה לך בתוך 24 שעות. רגיש פעולה : את ג ' ויסטיק הוא רגיש במבצע, תנועה קלה יבוא לידי ביטוי במשחק ולתת לך את החוויה האולטימטיבית! מספק שליטה טובה יותר. תן יותר דיוק, מהירות וירה. מפחית יד ואגודל עייפות. מצוין עבור הצמד מכוון, ותגובות מהירות. מודלים ישימים : את ג ' ויסטיק הוא עבור שלך שמאל וימין נדנדה, ועבור מתג לייט. לבדוק את דגם להתאמה טובה יותר!2. חומר שרירי בטן : עשוי מחומר שרירי בטן פרימיום, הג ' ויסטיק עמיד בפני שחיקה ושריטות, ומבטיח תוחלת חיים ארוכה. רגיש פעולה : את ג ' ויסטיק הוא רגיש במבצע, תנועה קלה יבוא לידי ביטוי במשחק ולתת לך את החוויה האולטימטיבית!4. התקנה קלה : קל להתקין ולהסיר, אתה יכול להשלים את ההתקנה בכמה דקות. תחליף אידיאלי : אתה יכול להחליף את שחוק או פגום ג ' ויסטיק עם קל שליטה מקל טוב יותר משחק שליטה!מפרט : סוג פריט : משחק ג ' ויסטיקחומר : אבכיצד להשתמש : להתקין ולהשתמש!רשימת חבילה : 2 משחק ג ' ויסטיקהערה : 1. היזהר בעת הסרת ארבעת ברגי הדיור בעלי שלוש הכנפיים, מכיוון שקל להסיר אותם. הקפד להפעיל מספיק לחץ כלפי מטה על המברג ולהפוך אותו לאט. בדוק אם הבורג מסתובב גם בדרך. לאחר התקנה, אנא לבצע כיול מתפריט ההגדרות ולהתקין כל זמין בקר הקושחה עדכונים.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Game Joystick
Material:
ABS
How to Use:
Install and use!:
Package List:
2 xGame Joystick:
Note:
1. Be careful when removing the four three‑wing housing screws, because they are easy to remove.:
2. Make sure to apply enough downward pressure on the screwdriver and turn it slowly. Check whether the screw is also turning along the way.:
3. After installation, please perform calibration from the setup menu and install any available controller firmware updates.:

הצעות דומות