סט משקולות משקולות משקולות אלקטרוליטי להרמת משקולות, אחיזת נוחות ארגונומית עם תיבת אחסון משקולות משקולות תרגיל וכושר
משופץ

סט משקולות משקולות משקולות אלקטרוליטי להרמת משקולות, אחיזת נוחות ארגונומית עם תיבת אחסון משקולות משקולות תרגיל וכושר

ILS 2.67

בחנות

תכונות עם נוח מרקם אחיזה כדי למנוע החלקה כאשר פעילות גופנית, אשר יכול להבטיח שלך בטיחות * נהדר עבור גוף אימונים : לעזור טון ולפסל שלך זרועות, כתפיים, גב וגם לחזק את השרירים שלך. - משקולת משקולות משקולת מתלה לעמוד רק עם משקולות סט רובד מחזיק משקולות מסגרת לנשים סטי גברים קילו וספסל קטן זוג ורוד זול בשימוש בר ברים אינץ מנעולי משקולת אולימפי מחבר ידית ידיות אוחז הליכי צווארון מתכוונן צלחות תרגילים של 5 ליברות 3 ליברות 4 ליברות 20 ליברות 5 ליברות 5-50 5-100 5-70 30-50 ליברות. עמיד : עשוי מלט משקל צלחות ציפוי ברזל בר, אשר הוא יציב לשימוש; ללבוש הוכחת ציפוי ברזל ברים לספק ארוך שירות חיים. אחסון קל עם תיבת אחסון, קל לנשיאה, אתה יכול להשתמש בו בכל עת, בכל מקום. משקולת משקולות משקולת מתלה לעמוד רק עם משקולות סט שכבה מחזיק משקולות מסגרת לנשים סטי גברים קילו וספסל קטן זוג ורוד זול בשימוש בר ברים אינץ מנעולי משקולת אולימפי מחבר ידית ידיות אוחז הליכי צווארון מתכוונן צלחות תרגילים של 5 ליברות 3 ליברות 4 ליברות 20 ליברות 5 ליברות 5-50 5-100 5-70 30-50 ליברותשם מוצר : משקולת חומר : הגנה על סביבהמפרט : 33 ליברות / 44 ליברותבחר על ידי כושר אפקט : זרוע אימוןמשקולת סיווג : : משקולות ברזל יצוק (תהליך ציפוי)אחיזה : אחיזה מונעת החלקה מרסרית מצופה גומי אחיזה : אגוז בטיחות כפול משושה יתרונות : -הוסף שרירים מהר-התחזק מהר יותר-ביצועים ספורטיביים טובים יותר-פלג גוף עליון נראה נהדר-דרך נוחה יותר-התאמן מתי שאתה רוצהשים לב : 1. אנא בדוק את גודל וצבע לפני הרכישה. אנא הערה כי קל כרומטית סטייה עשוי להתרחש בשל שונה מציג. זמן אספקה הוא 10-25 ימים. אם אתה עדיין לא יכול לקבל את ההזמנה שלך בתוך 30 ימים, אנא צור קשר אושלו! ברוכים הבאים לחנות שלנו!אתה יכול בבקשה להשאיר 5 כוכבים חיובי להאכיל בחזרה עבור US.By את דרך, אם אתה אוהב את החנות שלנו, בבקשה להוסיף בחנות שלנו למועדפים שלך.הפקודה : * אינו כולל פריטים דקורטיביים שמוצג את מוצר תמונה.* זמן אספקה הוא 15-25 ימים, אם אתה עדיין לא יכול לקבל את ההזמנה שלך לאחר 30 ימים, אנא פנה אלינו.* תודה למדידה הידנית, ייתכן שיש כמה שגיאות, בבקשה לאפשר 3-5 סנטימטר הבדל, תודה לך.* כי את זרקור ואנשים שונים יש הבנות שונות של צבע, ייתכן שיש צבע מסוים, אבל בטווח סביר, אנא לבחור בזהירות. אם אתה צריך סגנונות אחרים, אנא צור איתי קשר, בחנות שלנו יש מגוון רחב של סגנונות וצבעים, אתה יכול ללכת לחנות שלי כדי להציג. אנו מאמינים כי אנו יכולים לענות על הצרכים שלך עם מוצרים באיכות גבוהה, אם אתה מוצא בעיות עם המוצר שלנו.

המאפיינים האחרים

33lb / 44lb:
Select by fitness effect:
Arm training
Dumbbell classification:
electroplated dumbbell
Material:
cast iron dumbbells (plating process)
Grip:
Mercerized non-slip grip rubber coated grip
Nut:
Hexagonal double safety nut
Benefits:
-Add Muscle Fast:
-Get Stronger Faster:
-Better Sporting Performance:
-Great Looking Upper Body:
-Way More Comfortable:
-Train Whenever You Want:
Please note:
1. Please check the size and color before purchasing.:
2. Please note that slight chromatic aberration may occur due to different displays.:
3. Delivery time is 10-25 days. If you still can't receive your order within 30 days, please contact us:
Hello! Welcome to our store!:
CAN YOU PLEASE LEAVE 5 STAR POSITIVE FEED BACK FOR US.:
By the way, if you like our store, Please add our store to your Favorite.:
Prompt:
➤ Does not include decorative items shown in the product photo.:
➤ Delivery time is 15-25 days, If you still can not receive your order after 30 days, please contact us.:
➤ Thanks to the manual measurement, there may be some errors, please allow 3-5cm difference, thank you.:
➤ Because the spotlight and different people have different understandings of color, there may be a certain color, but within a reasonable range, please choose carefully.:
➤ If you need other styles, please contact me, our store has a variety of styles and colors, you can go to my store to view.:
➤ We believe that we can meet your needs with high quality products, If you find any problems with our produ :

הצעות דומות