TDS מבחן עט TDS TDS TES
משופץ

TDS מבחן עט TDS TDS TES

ILS 1.67

בחנות

בדיקת TDS מבחן בדיקות מדויקות : עט מבחן TDS זה יכול להשיג ערכי בדיקה מדויקים ומהירים, מה שמאפשר לך אפקט הפניה לנתונים טוב בדיקת TDS TED TI TI סגסוגת : עט בדיקת איכות מים זה בעל בדיקה רגישה של סגסוגת TI עמידה בפני קורוזיה, שהיא יציבה ועמידה ועובדת ביציבות. תצוגת HD עם תאורה אחורית של TDS מבחן TDS : לבוחן איכות המים יש תצוגת HD עם תאורה אחורית, שניתן למדוד בהפעלה מופעלת ומופעלת על ידי הכפתור. עט מבחן TDS קל לנשיאה : המשקל הכללי של עט הבדיקה באיכות המים הוא קל וקל מאוד לנשיאה, וניתן לאחסן אותו בקלות בשקית. TDS מבחן עט היקף שימוש : עט בדיקת איכות מים מתאים למים ביתי, בריכת שחייה, חקלאות חקלאית, איכות מים סביבתיים, מים חקלאיים, איכות מי מיכל דגים, פרחי חממה, מי חבית, תחנת מים קהילתיים. בדיקת TDS מבחן בדיקות מדויקות : עט מבחן TDS זה יכול להשיג ערכי בדיקה מדויקים ומהירים, מה שמאפשר לך אפקט הפניה לנתונים טוב. בדיקת TDS TED TI TI סגסוגת : עט בדיקת איכות מים זה בעל בדיקה רגישה של סגסוגת TI עמידה בפני קורוזיה, שהיא יציבה ועמידה ועובדת ביציבות. תצוגת HD עם תאורה אחורית של TDS מבחן TDS : לבוחן איכות המים יש תצוגת HD עם תאורה אחורית, שניתן למדוד בהפעלה מופעלת ומופעלת על ידי הכפתור. עט מבחן TDS קל לנשיאה : המשקל הכללי של עט הבדיקה באיכות המים הוא קל וקל מאוד לנשיאה, וניתן לאחסן אותו בקלות בשקית. TDS מבחן עט היקף שימוש : עט בדיקת איכות מים מתאים למים ביתי, בריכת שחייה, חקלאות חקלאית, איכות מים סביבתיים, מים חקלאיים, איכות מי מיכל דגים, פרחי חממה, מי חבית, תחנת מים קהילתיים. בדיקות מדויקות : עט מבחן TDS זה יכול להשיג ערכי בדיקה מדויקים ומהירים, מה שמאפשר לך אפקט הפניה לנתונים טוב . בדיקת סגסוגת TI : עט מבחן איכות מים זה בעל בדיקה רגישה של סגסוגת TI עמידה בפני קורוזיה, שהיא יציבה ועמידה ועובדת ביציבות . תצוגת HD עם תאורה אחורית : לבוחן איכות המים יש תצוגת HD עם תאורה אחורית, שניתן למדוד בהפעלה מופעלת ומופעלת על ידי הכפתור . קל לנשיאה : המשקל הכללי של עט הבדיקה באיכות המים הוא קל וקל מאוד לנשיאה, וניתן לאחסן אותו בקלות בשקית . היקף השימוש : עט בדיקת איכות מים מתאים למים ביתיים, בריכת שחייה, חקלאות חקלאית, איכות מים סביבתיים, מים חקלאיים, איכות מי מיכל דגים, פרחי חממה, מי חבית, תחנת מים קהילתיים. ספריזה : סוג פריט : TDS מבחן Pen Model : TDS 3 Material : PSEBASTREY : תא כפתור 1.5 וולט תא LR44 x 2 (ללא סוללה) שימושים : מים ביתיים, בריכות שחייה, חקלאות חקלאית, איכות מים סביבתית, מים חקלאיים, איכות מי מיכל דגים, פרחי חממה, חביות מים, תחנות מים קהילתי פרמטרים : פרמטרים : פרמטרים : טווח הבדיקה : 0-9990ppmhow לשימוש : 1.

המאפיינים האחרים

Item Type:
TDS Test Pen
Model:
TDS 3
Material:
ABS
Battery:
1.5V button cell LR44 x 2 (without battery)
Uses:
Domestic water, swimming pools, aquaculture, environmental water quality, agricultural water, fish tank water quality, greenhouse flowers, barrels of water, community water stations
Basic Parameters:
Test Range:
0-9990ppm
How to Use:
1. Open the pen cover2. Press ON or OFF to power on3. Put the pen into the water to be tested, gently shake, wait for the value to stabilize press the HOLD button to lock the value4. Take the test pen out of the water, watch the value shown on the display:
packing list:
1 x TDS Test Pen:

הצעות דומות