זהב קוסמטי קיר מנורת יהירות אמבטיה איפור שידת פמוט אור ארון תאורת קישוט
משופץ

זהב קוסמטי קיר מנורת יהירות אמבטיה איפור שידת פמוט אור ארון תאורת קישוט

ILS 0.33

בחנות

זה קיר מנורת הוא מאוד מתאים לכל רטרו חלל עיצוב לד יש העברת אור גבוהה אחידה, ללא הצהבה, ללא כתמים שחורים, עמידות בפני פגיעות, עמידות בחום ועמידות בטמפרטורה נמוכה. רך ולא בולט, זה יכול העיניים אפילו עם איפור לטווח ארוך. בבית, אתה יכול להשתמש אורות כדי להאיר את אמבטיה מראות, ארונות, וכו'. המנורה יכולה לשמש בבטחה בסביבות לחות ויכולה לשמש כמנורת אמבטיה. זה קיר מנורת הוא מאוד מתאים לכל רטרו חלל עיצוב.לד יש העברת אור גבוהה אחידה, ללא הצהבה, ללא כתמים שחורים, עמידות בפני פגיעות, עמידות בחום ועמידות בטמפרטורה נמוכה.רך ולא בולט, זה יכול את עיני אפילו עם לטווח ארוךבבית, אתה יכול להשתמש אורות כדי להאיר את אמבטיה מראות, ארונות, וכו'.המנורה יכולה לשמש בבטחה בסביבות לחות ויכולה לשמש כמנורת אמבטיה.מפרט : גודל : 45.5 חומרים עיקריים : אלומיניום + ברזלבסיס צבע : זהבצבע טמפרטורה : חם לבן / מגניב לבןאור מקור סוג : הוביל שבביםחבילה כולל : 1*איפור מנורהאם יש לך שאלות על המוצר, אנא צור איתי קשר, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת.מינימליסטי מקורה מנורת קיר, מושלם לסלון, מטבח, חדר אוכל, חדר שינה, ליד המיטה, מסדרון, מרפסת, מדרגות וכן הלאה.

המאפיינים האחרים

Size:
45.5*10*16.5CM
Main Materials:
Aluminum+iron
Base Color:
Golden
color temperature:
warm white / cool white
Light source type:
LED Chips
Package Include:
1*Makeup Lamp:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Minimalist indoor wall lamp, perfect for living room, kitchen, dining room, bedroom, bedside, corridor, balcony, stairs and so on. :

הצעות דומות