מארז בנימיל אייפון 6 פלוס, מארז ארנק עור לאייפון 6 [חריץ לכרטיס] [תצוגת בעיטה] [סגירה מגנטית] כיסוי דק להעיף פוליו, אדום)
משופץ

מארז בנימיל אייפון 6 פלוס, מארז ארנק עור לאייפון 6 [חריץ לכרטיס] [תצוגת בעיטה] [סגירה מגנטית] כיסוי דק להעיף פוליו, אדום)

ILS 9.99

בחנות

מארז טלפון מתאים רק לאייפון 6 פלוס / 6 שניות פלוס (55"), צבע : אדום . אם אף-בי-איי לא יכול לשלוח אליך או שמוצרי אף-בי-איי אזלו מהמלאי,משלוח על-ידי ספקי שירותי דואר אלקטרוני גם מהיר, בדרך כלל משלוח תוך 8-15 ימי עבודה אם תבחר [משלוח רגיל], הרבה יותר מוקדם מזמן האספקה המשוער של המערכת. - אייפון 6 פלוס / 6 פלוס (5.5") מבנה מארז : 3 חריצי כרטיסי אשראי ו -1 תאי מזומנים.מקרה ארנק קומבו, שילוב מושלם של ארנק ומקרה טלפון סלולרי. חכם עיצוב מאפשר לך בקלות להעיף את פנימי מחזיק כדי גישה כל כרטיסי שלך בנוחות. - מארז אייפון 6 פלוס/6 פלוס (5.5") עם חומר עור מדורג ביותר : מארז ארנק סלולרי עשוי דיוק מעור פרה מדורג ביותר עור מפוצל. הם נראים מסוגננים ומרגישים נהדר. מארז אייפון 6 פלוס/6 פלוס (5.5") עם פונקציית תצוגת בעיטה : מארז ארנק זה יכול לעבור למצב אופקי ולפעול כמעמד יציב. עיצוב רגלית מיועד לשימוש נוח בידיים חופשיות בעת צפייה בסרטים או קריאה. מארז אייפון 6 פלוס/6 פלוס (5.5") עם הגנה עמידה : סגירה מגנטית מאפשרת הצמדה מהירה וקלה להתקנה . מכסה את כל ארבע פינות האייפון שלך וכולל קצוות מוגבהים למניעת שריטות במסך וכדי לספק הגנה ואבטחה של 360 מעלות לאייפון, למזומנים ולכרטיסים שלך. נרתיק עור בנימיל הפוך נרתיק טלפון דק [ארנק] [חריץ לכרטיס] כריכת ספר פליפ של פוליו עסקי לאייפון 6,6 שניות,7,8,איקס או אייפון 6 פלוס,6 שניות פלוס,7 פלוס,8 פלוס תכונות : - נרתיק ארנק עור מפוצל באיכות גבוהה, רך ויוקרתי - עיצוב ספר פוליו הוספת סגנונות מכל פרט לטלפון - חריצים לכרטיסי הביקור שלך, במזומן.- הטלפון שלך יהיה מוקף במקרה הטלפון להגנה מלאה.- הביצוע מעולה - עדין תפרים; למעלה-כיתה יד מרגיש.- חיתוך מדויק למצלמה, רמקול, כפתורים ויציאות.- משולב מגנט סגירת מניעת דש מלהסתובב כמו גם הגנה על מסך-את רגלית עם משופע עיצוב הוא קל לשימוש.2-ב-1 עיצובשילוב מושלם של ארנק ומקרה טלפון,3 חריצים לכרטיסי אשראי וחריץ מזומן 1.חבילה כוללת1 ארנק עור מפוצל מקרה.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות