כלי חשמל חתיכות פיר גמישות 1 4 משושה שקית מברג מברג סיביות מחזיק קישור
משופץ

כלי חשמל חתיכות פיר גמישות 1 4 משושה שקית מברג מברג סיביות מחזיק קישור

ILS 2.33

בחנות

כלי חשמל ניתן להשתמש בציר גמיש זה לצ'אק מקדחה ידנית של פורמולה, הוא יכול לשמש גם למברג חשמלי ראש פיר גמיש ניתן להרכבה על שוק משושה משושה (ידית 1/4). כלי חשמל המשמשים בעיקר בשלדת מחשב CFOR, ארונות חשמל, ריהוט, מכשירי חשמל ומברג שטח צר אחר לא יכולים לעבוד בפעולות סביבה. העיצוב CL, מתאים לכל מיני פינות מתות, יישום מעשי ורחב. עשוי מחומר איכותי, אמין ועמיד בשימוש. ניתן להשתמש בפיר גמיש זה לצ'אק מקדחה ידנית של פורמולה כללית, הוא יכול לשמש גם למברג חשמלי 2. ראש פיר גמיש יכול להיות רכוב על שוק משושה (1/4 ידית) 3. משמש בעיקר בשלדת מחשב, ארונות חשמל, ריהוט, מכשירי חשמל ומברג שטח צר אחר לא יכול לעבוד בפעולות סביבה 4. העיצוב חכם, מתאים לכל מיני פינות מתות, יישום מעשי ורחב 5. עשוי מחומר באיכות גבוהה, אמין ועמיד במפרט שימוש : תכונות : פיר גמיש זה יכול לשמש לצ'אק מקדחה ידנית של פורמולה, הוא יכול לשמש גם למברג חשמלי. ראש פיר גמיש ניתן להתקין שוק משושה (1/4) משמש בעיקר בשלדת מחשבים, ארונות חשמל, ריהוט, מכשירי חשמל ומברג חלל צר אחר לא יכול לעבוד בפעולות סביבתיות. העיצוב חכם, מתאים לכל מיני פינות מתות, יישום מעשי ורחב. עוצמה של חומר באיכות גבוהה , אמין ועמיד בשימוש. ספציפיות : צבע (אופציונלי) : אדום, כתום, Blueshape : Snakes System : מטרי Systemflexible מידות : שוק משושה : 6.35 מ"מ (1/4) ראש משושה פנימי : 6.35 מ"מ (1/4) אורך : אורך : אורך : 290 מ"מ/11.4 אינץ 'משקל : 80 gpackage כלול : 1 x פיר גמיש : פיר גמיש אוניברסלי הוא מברג חשמלי של פיר רך מיוחד, יכול לשמש גם במקדחה נטענת עם התאמת מומנט, אך לא מומלץ לשימוש בהיעדר כוונון פיתול מקדחה חשמלית, אם התקן ופיתול ברגים, סובב את בורג לקצה, שום פיתול לא ימשיך מקדחה חשמלית תמשיך להסתובב, בגלל הכוח המתפתל הגדול של המקדחה החשמלית, הפיר הרך יפגע.

המאפיינים האחרים

Features:
This Flexible shaft can be used for general formula hand drill chuck, it can also be used for electric screwdriver.:
Flexible shaft head can be mounted hexagonal shank (1/4 handle).:
Mainly used in computer chassis, electrical cabinets, furniture, electrical appliances and other narrow space screwdriver can not work in an environment operations.:
The design is clever, suitable for all kinds of dead corners, practical and wide application.:
Made of high quality material, reliable and durable in use.:
Specifications:
Color(Optional):
Red, Orange, Blue
Shape:
snake
System:
metric system
Flexible shaft dimensions:
Hex shank:
6.35mm (1/4)
Inner hexagon head:
6.35mm (1/4)
Length:
290mm/11.4inch
Weight:
80 g
Package Included:
1 x Flexible Shaft:
Note:
Universal flexible shaft is a special soft shaft electric :
screwdriver, can also be used in rechargeable drill with torque adjustment, but not recommended for use in the absence of torsion adjust electric drill, if install and twist screws, twist screw to the end, no torsion adjust electric drill will continue to spin, due to the large twisting force of electric drill, the soft shaft will damage.:

הצעות דומות