שעת הרכבה על שעת הרכבה, עץ הקשת של החיים צבעוני יער צבעוני סיר אפייה לבישול מנגל, סט דו-חלקים
משופץ

שעת הרכבה על שעת הרכבה, עץ הקשת של החיים צבעוני יער צבעוני סיר אפייה לבישול מנגל, סט דו-חלקים

ILS 11.99

בחנות

? ? אתה יכול לתלות אותם עם לולאות תלויות כשלא בשימוש סט? ? ? ? ? אתה יכול לתלות אותם עם לולאות תלויות כשלא בשימוש. סט? ? ? הרכבה על שעת הרכבה, העוזר הטוב ביותר למטבח שלך! הפוך את הבישול לקל יותר עם שעת הרכבה! מנגל, אפייה, בישול! מדוע לקנות משירות Us Customer : כל בעיה, אנא אל תהססו לפנות אלינו, אנו נגיב תוך 24 שעות. שביעות הרצון שלך היא המטרה שלנו, שביעות הרצון שלך היא הנוחות הגדולה ביותר שלנו! מפרט : חומר : 100% פוליאסטריזציה של Potholders : 8x8 אינץ '/20. מושלם לשימוש יומיומי ולתאם היטב עם הבית והמטבח שלך, הטוב ביותר לבישול צליה, ברביקיו וכו '. מה תקבל? תקבלו 2 פוטלים . קל לניקוי ושטיפת ידיים באופן קבוע ושכב שטוח לייבוש. כשתסיים להשתמש בהם, פשוט אחסן אותם בכל מגירה או תלה אותם על וו דרך הלולאות הנוחות . הכינו מתנה נהדרת לחג המולד/ליל כל הקדושים/חג ההודיה/יום הולדת לחברים או לבני משפחה ולבחירה הטובה ביותר לאוהבי בישול/אפייה.

המאפיינים האחרים

Material:
100% Polyester
Size of Potholders:
8x8 inches/20.5x20.5 cm
Feature:
1. Perfect for daily use and coordinate well with your home and kitchen, best for cooking baking grilling, barbecue, etc.:
2. What Will You Get?:
You will get 2 Potholders.:
3. Easy To Clean & Store:
Simply hand wash and lay flat to dry. When you are done using them, simply store them in any drawer or hang them on a hook via the convenient loops.:
4. Make A Great Gift:
Ideal for Christmas/Halloween/Thanksgiving/Birthday Gifts to friends or family members and the best choice for cooking/baking lovers.:

הצעות דומות