ילדי של חדר קיר מנורת צבעוני ענן אור פשוט מודרני קריקטורה הוביל לבן אור, חם אור קיר מנורות אקריליק מתכת קיר אורות
משופץ

ילדי של חדר קיר מנורת צבעוני ענן אור פשוט מודרני קריקטורה הוביל לבן אור, חם אור קיר מנורות אקריליק מתכת קיר אורות

ILS 78.42

בחנות

* [עיצוב סגנון] : מודרני נורדי מנורת קיר, ענן בצורת זהב מתכת קיר תאורה הולם שינה המיטה פמוט, אשר יכול להשלים את קישוט של חלל ולהוסיף יותר אישיות לקישוט הבית שלך [חומר וגודל] : עשוי ברזל ואקריליק באמצעות תהליכים מרובים. אורך : 22 סנטימטר; רוחב : 16.5 סנטימטר; גובה : 4 סנטימטר. * [מידע מפורט] : זה קיר מנורת כולל כל התקנה חומרה, אשר יכול להיות מותקן במהירות ובקלות. מצויד במקור אור לד, כוח מקור אור : 6 וואט*2; טמפרטורת צבע : 3000 קראט, 6000 קראט, 3 מצב צבע. * [יישום רחב] : אזור התאורה של מנורת קיר זה הוא 3-5 אורך. מנורת קיר זו מתאימה מאוד לכל עיצוב חלל מודרני, כגון : מסדרון, סלון, חדר שינה, חדר עבודה, מסדרון, חדר אוכל, מטבח, כניסה, מרפסת, חדר במלון, אולם תצוגה וכו'. [שביעות רצון לקוחות] אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש בעיה באיכות עבור מתקן תאורה זה או שאתה לא מרוצה עם הרכישה שלך.אנחנו נענה לך בתוך 7/24 שעות. שירות באיכות גבוהה מביא לך את התאורה הדקורטיבית הטובה ביותר כדי לענות על הצרכים שלך. יש לנו מפעל וצוות מקצועי משלנו, ואנו מחויבים לחרוג מהציפיות שלך. גופי התאורה שלנו יכולים לקשט את החדר שלך, חדר אוכל, סלון, מטבח, חדר כביסה, תעשייתי, מודרני, רטרו, בית חווה, מסורתי, כפרי וכו'. מפרט : סגנון : מודרני ופשוטצורת מנורה : מנורת קירחומר : ברזל, אקריליקצבע : שחור, זהבמספר מקורות אור : 1מתח : 110-240חיי שירות ממוצעים : 50000 (שעות)אזור הקרנה : 3 עד -5 מקור אור כוח : 6 ואט*2טמפרטורת צבע : 3000 קראט, 6000 קראט, 3 דגם צבעסוג מקור אור : מקור אור לד אם לכלול את מקור האור : כוללמקומות ישימים : חדרי לימוד, מסדרונות, מסעדות, מחסנים, חדרי שינה, חדרי מגורים, מסדרונות, אולמות תצוגה, מרפסות, חדרי מלון. אביזרי הרכבה לאחר המכירה1. אם יש לך הצעות לגבי מוצרים או שאלה אחרת, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו שואפים לשפר את איכות השירות שלנו כדי לתת לך את החוויה הטובה ביותר. השתמש במטלית יבשה רכה כדי להסיר אבק. אל תחרוג מהספק שצוין.אנא ודא כי החשמל נותק לפני ההתקנה. אל תיגע בנורה כאשר המנורה מופעלת או בעת צפייה ישירה בנורה המופעלת. הרחק חומרים דליקים מהנורה. על מנת לאבטח את ההתקנה, ודא כי תיבת החשמל שבה מותקנים המנורות הותקנה כראוי על החלקים המבניים של הבניין.

המאפיינים האחרים

Style:
modern and simple
Lamp shape:
wall lamp
Material:
iron, acrylic
Color:
black, gold
Number of light sources:
1
Voltage:
110-240V
Average service life:
50000 (h)
Irradiation area:
3㎡ -5㎡
Light source power:
6W*2
Color temperature:
3000K, 6000K, 3 color mode
Light source type:
LED light source
Whether to include the light source:
include
Applicable places:
study rooms, hallways, restaurants, warehouses, bedrooms, living rooms, corridors, exhibition halls, balconies, hotel rooms.
★ [Package contains]:
1. wall lamp:
2. mounting accessories:
★ After sale:
1. If you have any suggestions about products or other question, please feel free to contact us. We will strive to improve our service quality to give you the best experience.:
2. Use a soft dry cloth to remove dust. Do not exceed the specified wattage.Please make sure that the power has been cut off before installation.:
3. Do not touch the bulb when the lamp is turned on or when directly viewing the turned on bulb. Keep flammable materials away from the bulb.:
4. In order to secure installation, Ensure that the electrical box where the lamps are installed has been properly installed on the structural parts of the building. :

הצעות דומות