עמדת מטריית וינטג 'של Xhalery, חלול החוצה מחזיק מקל הליכה מתלה אחסון ברזל מחזיק מארגן עמידה עם מגש אחסון מים
משופץ

עמדת מטריית וינטג 'של Xhalery, חלול החוצה מחזיק מקל הליכה מתלה אחסון ברזל מחזיק מארגן עמידה עם מגש אחסון מים

ILS 117.13

בחנות

עיצוב מסוגנן - הכולל עיצוב אלגנטי, עמדה זו בנויה מברזל והיא גבוהה מספיק כדי להחזיק מטריות בצורה מאובטחת אחסון מטרייה - דוכן המטרייה הוא הדרך המושלמת לאחסן את המטריות שלך, עם עיצוב גבוה ואלגנטי שיושב בצורה מושלמת במסדרון שלך או ליד דלת הכניסה שלך. מגש טפטוף - עמדה זו כוללת מגש טפטוף שמורחק מי גשמים מהרצפה כדי למנוע תלושי נופלים, תוך הבטחת הרצפות שלך לא יוכתמו או פגומות. שמור על אזור הכניסה לפי הסדר - דוכן המטרייה הוא אחד הריהוט הכרחיים באזור הכניסה. תוכל לשמור על מטריות ומקלות הליכה שימושיים ולהימנע מלהשאיר אותם מפוזרים על הרצפה. שימושי למטריות ומקלות הליכה : מעמד המטריה מתאים להחזקת מטריות ארוכות, מטריות מתקפלות, מקלות הליכה וקטבי סקי. עיצוב מסוגנן - הכולל עיצוב אלגנטי, עמדה זו בנויה מברזל והיא גבוהה מספיק כדי להחזיק מטריות בצורה מאובטחת. אחסון מטרייה - דוכן המטרייה הוא הדרך המושלמת לאחסן את המטריות שלך, עם עיצוב גבוה ואלגנטי שיושב בצורה מושלמת במסדרון שלך או ליד דלת הכניסה שלך. מגש טפטוף - עמדה זו כוללת מגש טפטוף שמורחק מי גשמים מהרצפה כדי למנוע תלושי נופלים, תוך הבטחת הרצפות שלך לא יוכתמו או פגומות. שמור על אזור הכניסה לפי הסדר - דוכן המטרייה הוא אחד הריהוט הכרחיים באזור הכניסה. תוכל לשמור על מטריות ומקלות הליכה שימושיים ולהימנע מלהשאיר אותם מפוזרים על הרצפה. שימושי למטריות ומקלות הליכה : מעמד המטריה מתאים להחזקת מטריות ארוכות, מטריות מתקפלות, מקלות הליכה וקטבי סקי. כשאתה מגיע הביתה ביום גשום אתה זקוק למקום מאובטח כדי להניח את המטריה האמינה שלך, מבלי לזרוק אותה על הרצפה או השולחן שם היא לא תתייבש כראוי. בעמדת המטרייה תוכלו ליצור את המקום המושלם לשים את המטריות שלכם. עם עיצוב גבוה ואלגנטי מעמד זה מספק מקום רב לאחסון כמה מטריות בבת אחת. זה נועד להתאים בצורה מסודרת במסדרון או בחדר השירות שלך וזה נהדר גם לאזורי קבלה, ויוצר מקום בו המבקרים יכולים להניח את המטריות שלהם בצורה מאובטחת. מפרט : שם : מטרייה מעמד חומר : ברזל אמנות צבע : שחור, לבן, ברונזה, ברונזה אדומה גודל : 30*22*52 ס"מ תוכן החבילה : 1 x הודעה מטרייה הודעה : - יתכן שיש שגיאה של 1-3 ס"מ עקב ידני מדידה. - יתכן שיש סטייה כרומטית בגלל ההבדל בין מנורת ההקלטה לתצוגה. אנא עיין במוצר בפועל. ערבות שביעות רצון : אנו מספקים ללקוחות מתלה מטרייה באיכות גבוהה, אנא אל תהסס לקנות אותם. אם יש לך שאלות לגבי ההזמנה, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו מציעים שירות לקוחות מקוון 24 שעות.

המאפיינים האחרים

Name:
Umbrella Stand
Material:
Iron Art
Color:
Black, White, Bronze, Red Bronze
Size:
30*22*52cm
Package Contents:
1 x Umbrella Stand :
Notice:
- There may be an error of 1-3 cm due to manual measurement.:
- There may be chromatic aberration due to the difference between the recording lamp and the display. Please refer to the actual product.:
Satisfaction Guarantee:
We provide customers with high-quality Umbrella Rack, please feel free to buy them. If you have any questions about the order, please feel free to contact us, we offer 24 hours online customers service. :

הצעות דומות