Turs SUS 304 מעיל נירוסטה מעיל מגבת/חלוק בגדי ווים של מתכת למוסך מטבח אמבטיה קיר כבד קיר רכוב
משופץ

Turs SUS 304 מעיל נירוסטה מעיל מגבת/חלוק בגדי ווים של מתכת למוסך מטבח אמבטיה קיר כבד קיר רכוב

ILS 1.67

בחנות

חומרים- אנו משתמשים בפלדת האל חלד הטובה ביותר 304 מבטיחים את המוצרים שלנו הוכחת חלודה, אנו לוקחים גימור נירוסטה מלוטש יד ישירות, אינם מכילים אלמנטים רעילים, בריאים ובטוחים עיצוב מעודן-מודרני-מודרני, ברגי ההרכבה מוסתרים ומחוצה לה. יישומים- אידיאלי לחדר האמבטיה הביתי וגם למשרד. לנירוסטה של ​​SUS304 יש קשיחות גבוהה, קשיות ועמידות בלאי, אנא היה ברכישה מובטחת. משקל מידות-רשת : 167 גרם, ערבות איכות של 100% , לא סאטיקפי, אתה יכול להחזיר. התקנה קלה- כל חבילת החומרה כלולה. בורג הגדר הממוקם בתחתית. חומרים- אנו משתמשים בפלדת האל חלד הטובה ביותר 304 מבטיחים את המוצרים שלנו הוכחת חלודה, אנו לוקחים גימור נירוסטה מלוטש יד ישירות, אינם מכילים אלמנטים רעילים, בריאים ובטוחים. עיצוב מעודן-מודרני-מודרני, ברגי ההרכבה מוסתרים ומחוצה לה. יישומים- אידיאלי לחדר האמבטיה הביתי וגם למשרד. לנירוסטה של ​​SUS304 יש קשיחות גבוהה, קשיות ועמידות בלאי, אנא היה ברכישה מובטחת. משקל מידות-רשת : 167 גרם, ערבות איכות של 100% , לא סאטיקפי, אתה יכול להחזיר. התקנה קלה- כל חבילת החומרה כלולה. בורג הגדר הממוקם בתחתית. החלפנו את המוצרים במלאי, קבענו את בורג שנמצא בתחתית, אנא היה ברכישה מובטחת. מפרט : חומר : סוג 304 גימור נירוסטה : שיטת התקנה מלוטשת : חבילה רכובה על קיר כוללת חבילת חומרה של 2 x חומרה קנייה מטורסטורים מתמחה במכירת חומרת אמבטיה מודרנית באיכות גבוהה. המוצרים שלנו נרכשים ישירות מהתעשייה, אין מתווך. כך תוכלו לממש את הכי הרבה ערך וחיסכון מכל רכישה איתנו. אנו מחויבים לספק לכל לקוח את הסטנדרט הגבוה ביותר של שירות לקוחות וחוויית רכישה ללא דאגות.

המאפיינים האחרים

Material :
Type 304 Stainless Steel
Finish :
Polished
Installation Method :
Wall-Mounted
Package Includes :
2 x Hook Hardware pack:
Buy from Turs:
Turs is specialized in selling high quality modern bathroom hardware. Our products are purchased directly from the industry, there is no middleman. That is how you can realize the most value and savings from each purchase with us. :
We are committed to provide each customer with the highest standard of customer service and worry-free purchasing experience :

הצעות דומות