ZRSJ אטום למים 3 יחידות קופסת נעליים פלסטיק שקופה, קופסת אחסון ניידת, גברים ונשים אחסון נעליים אחסון מתלה לאחסון משפחתי
משופץ

ZRSJ אטום למים 3 יחידות קופסת נעליים פלסטיק שקופה, קופסת אחסון ניידת, גברים ונשים אחסון נעליים אחסון מתלה לאחסון משפחתי

ILS 0.33

בחנות

● קל לניקוי ולהרכיב מתלה הנעליים מבטיח שהנעליים שלך לא יושפעו מאבק, לכלוך וריחות. אנו מציעים שני צבעים שונים : לבן ושחור. בחר את זה שאתה רוצה להפוך את חייך לצבעוניים יותר. ● רב -פונקציונליות : לא רק שניתן לאחסן נעליים במתלה הנעליים, אלא גם בגדים, אביזרים, צעצועים וכו 'ניתן לאחסן במתלה הנעליים. אתה יכול להוריד שכבה של בגדים ולגרום לו ללבוש לא רק מגפיים, עקבים גבוהים, אלא גם שקיות עור או נעליים. ● תחושה נוחה : תיבת האחסון הזו מצוידת בציפוי אלגנטי, שהיא פשוטה ופשוטה, אך עדיין יוצרת אווירה מקסימה ונוחה, שניתן להתאים בחוכמה לרהיטים אחרים. ● ארגן נעליים וחסוך יותר מקום. הרצפה אינה החלקה והנעליים לא קלות ליפול. תוך כדי איסוף הנעליים זה גם תומך בנעליים. נעלי אחסון מסודרות יכולות לחסוך יותר מקום. ● לאחר המכירה : אנו שואפים לספק לך את המוצרים האיכותיים ביותר ואת חווית הלקוח הטובה ביותר. אם אינך מרוצה לחלוטין, אנא צור איתנו קשר ונפתור את הבעיה שלך כאן. תיבות אלה כוללות דלתות וצדדים שקופים לחלוטין, מה שמקל על הצפייה בתוכן. אתה יכול להוציא את הנעליים מבלי להרים את הכיסוי. מתלה נעליים זה מבטיח כי הנעליים שלך מוגנות מפני אבק, לכלוך וריח .100% חדש לגמרי, איכות גבוהה, ידידותית לסביבה, בריאה, מסוגננת ועיצוב מעודן. ניתן להשתמש רב-פונקציונלי למטרות מרובות העשויות של חומרים איכותיים, ידידותיים לסביבה, וניתן להשתמש בהם במשך זמן רב. שמור על ביתך מסודר. ספציפית : סוג : תיבת נעליים : הגנה על הסביבה, קיפול, מלאי סגנון : מודרניז (בערך) : מ '(נשים) : 31 x 20 x 13 ס"מ / 12.12 אינץ 13 ס"מ / 12.12 אינץ 'יישום : עקבים גבוהים, נעלי עור, נעלי ספורט, נעלי בית וכו'. אנא בדוק כמה שיותר כדי להבטיח שהוא יענה על הצרכים שלך. מדידה ידנית, אנא אפשר הבדל של 0.5-1 אינץ '(1 אינץ' = 2.54 ס"מ) בגלל ההבדל של מסכי המחשב, צבע הפריט בפועל עשוי להיות מעט שונה מתמונת הרשימה. תודה על ההבנה שלך. שימוש בסניף : משמש בסלון, חדר שינה, לימוד, מרפסת, משרד וסצינות אחרות, הסגנון פשוט ונדיב, וניתן לערבב אותו ולהתאים אותו לסגנונות ביתיים שונים.

המאפיינים האחרים

Type:
shoe box
Features:
environmental protection, folding, inventory
Style:
modern
Size (approximately):
M (women):
31 x 20 x 13 cm / 12.20 x 7.87 x 5.12 inches
L (person):
33 x 24 x 13 cm / 12.99 x 9.45 x 5.12 inches
Application:
high heels, leather shoes, sports shoes, slippers, etc.
Storage scene:
bathroom, wardrobe, storage room, bedroom, bed, balcony
note:
We provide clear pictures and make measurements where possible. Please check as much as possible to ensure that it meets your needs.:
Due to manual measurement, please allow a difference of 0.5-1 inch (1 inch = 2.54cm):
Due to the difference of computer screens, the actual item color may be slightly different from the list image. Thank you for your understanding.:
Scene usage:
used in living room, bedroom, study, porch, office and other scenes, the style is simple and generous, and can be mixed and matched with different home styles.

הצעות דומות