Natscent Plug & Play Lemongrass & Sage ניחוח שמן החלפת בקבוק שמן למפזר ארומתרפיה דינמו, שמני ארומה מפוארים ומעוררים - 4 גרם.
משופץ

Natscent Plug & Play Lemongrass & Sage ניחוח שמן החלפת בקבוק שמן למפזר ארומתרפיה דינמו, שמני ארומה מפוארים ומעוררים - 4 גרם.

ILS 44.95

בחנות

ב- Natscent אנו מציעים את המפזרים והניחוחות האיכותיים ביותר במחירים נוחים המטרה שלנו היא לעזור לאנשים לפתוח את כוח הריח בבתיהם וליצור לעצמם סביבות חיים יפות, למשפחותיהם ולחברים שלהם באמצעות פתרונות בטוחים ונקיים. אכפת לנו ממך ולא נוותר עד שאתה מרוצה. Plug & Play Lemongrass & Sage Cabute Brance בקבוק : לא יותר לשפוך או למלא מחדש את מפזר השמן האתרי שלך בעצמך! אנו מספקים בקבוקי ניחוח מוכנים לשימוש כדי לחדש את מפזר הארומתרפיה של הדינמו שלך כשנגמר לך שמן הניחוח. ניחוח טיהור ומלא אנרגיה : קבל את האנרגיה לעשות יותר ממה שאתה אוהב עם שמן הניחוח של לימוגראס והמרווה שלנו! החכם הארומטי בשילוב עם לימון הדרים ייתן לך את דחיפת האנרגיה הממריצה שאתה צריך כל יום. הערות מצב רוח : שמן ארומה ארומטי ועם זאת טרי יטהר וישפר את איכות האוויר, יניע אותך, יזמין את גופך ונפשך. המרכיבים האיכותיים ביותר : תערובת השמן האתרי שלנו מכילה את המרכיבים האיכותיים ביותר שנבדקים ומוסמכים. נוצר על ידי מעצבי בושם מוסמכים ממש כאן בארצות הברית, הוא מוכן להשתמש וליהנות!. פתרונות ידידותיים : מיוצרים עם מרכיבים בטוחים, שמני הניחוח המרגיעים שלנו מפוזרים בבטחה דרך האוויר על ידי מפזרי הארומה ההיי-טק שלנו המציעים רמות מינימליות של אלרגנים **. הם לא יפגעו בך או בסביבה בשום דרך! Plug & Play Lemongrass & Sage Cabute Brance בקבוק : לא יותר לשפוך או למלא מחדש את מפזר השמן האתרי שלך בעצמך! אנו מספקים בקבוקי ניחוח מוכנים לשימוש כדי לחדש את מפזר הארומתרפיה של הדינמו שלך כשנגמר לך שמן הניחוח. ניחוח טיהור ומלא אנרגיה : קבל את האנרגיה לעשות יותר ממה שאתה אוהב עם שמן הניחוח של לימוגראס והמרווה שלנו! החכם הארומטי בשילוב עם לימון הדרים ייתן לך את דחיפת האנרגיה הממריצה שאתה צריך כל יום. הערות מצב רוח : שמן ארומה ארומטי ועם זאת טרי יטהר וישפר את איכות האוויר, יניע אותך, יזמין את גופך ונפשך. המרכיבים האיכותיים ביותר : תערובת השמן האתרי שלנו מכילה את המרכיבים האיכותיים ביותר שנבדקים ומוסמכים. נוצר על ידי מעצבי בושם מוסמכים ממש כאן בארצות הברית, הוא מוכן להשתמש וליהנות!. פתרונות ידידותיים : מיוצרים עם מרכיבים בטוחים, שמני הניחוח המרגיעים שלנו מפוזרים בבטחה דרך האוויר על ידי מפזרי הארומה ההיי-טק שלנו המציעים רמות מינימליות של אלרגנים **. הם לא יפגעו בך או בסביבה בשום דרך!.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות