פנים מדלל קמטים הידרציה מיצוק הזדקנות שרירים עור משעמם הידרציה טיפול גמישות הידרציה 30 מ ל כוכב פצעון תיקון
משופץ

פנים מדלל קמטים הידרציה מיצוק הזדקנות שרירים עור משעמם הידרציה טיפול גמישות הידרציה 30 מ ל כוכב פצעון תיקון

ILS 0.33

בחנות

מתקדם נוגד חמצון-חומרים מזינים עבור קולגן ייצור , פנים, עם זה מתקדם נוסחה נועד למקד את הסימנים הנפוצים ביותר של הזדקנות כולל בהירות, מוצקות, קווים דקים, קמטים, כתמים כהים ושמש ספו האף רצועות לנשימה האף רצועות עור שינוי צבע לחות למתוח סימן מסיר פנים פילינג לשפשף עבור פנים לחות עין הידוק מיידי הידרציה והידרציה-מספק את הפתרון הטוב ביותר עבור מיידי של העור היבש ביותר על הפנים או הגוף כי ייתכן שיהיה צורך הידרציה . עם פעולה זו לחות מתקדמת, תבחין העור שלך להחזיר את המוצקות ואת המראה הצעיר. האף רצועות לנשימה ראש רצועות עין הידוק מיידי ללכת על לגברים האף נקבובית רצועת עמוק קמטים האף רצועות עבור פנים לחות. נוסחה בוטנית-בשילוב עם תוספי צבע סינתטיים, ניחוחות ומייצבים, ירכי ורדים, תה ירוק, בוטני ובוטני לחלק משיי שיכול להיות ביום או בלילה. יומי פנים קרם לחות פלזמה עט וולקני אבן פנים רולר פנים דברים ספציפי יופי עין הידוק מיידי גברים של פנים קרם קמטים מסיר עבור פנים. כוח, חוזק ואיכות-פנים אלה הם עירוי של מינרלים מובחרים למתיחת הפנים המזינה היעילה ביותר. העבירו לעורכם לעיגולים כהים ולעור יבש. ערבבו את זה עם הקרם, המסכה או קרם הלחות האהובים עליכם לקבלת גוון עור מושלם. פנים לחות פנימי ירך ראש מסיר עור טיפול לחות עמוק קמטים יופי מוצרים לנערות נקבובית קוריאני איפור. מוצרי עור שטופלו בפנים שלנו בולטים. טרי עור, עור משופר ובהירות, מופחת נקבוביות , מופחת, קווים דקים וכתמים כהים. יומי פנים קרם לחות לחות קוריאני איפור עור שינוי צבע פנים עבור הזדקנות עור עמוק קמטים נקבובית פנים עבור פנים לחות. פנים מדלל קמטים עדינים הידרציה מיצוק הזדקנות שרירים עור משעמם הידרציה טיפול גמישות הידרציה 30 מ ל כוכב פצעון תיקוןתאר : מפרט : 10 מ ל חיי מדף : 3 שנים אחסון : חנות במקום קריר יישום : מילוי מרכיבי פנים : תמצית שורש פוארריה, הפרשת תסנין, תמצית סופורה יפוניקה מאפיינים : משפר את גוון המרקם תוך שמירה על זוהר נעורים. הוראות : שלב 1 לאחר שטיפת הפנים שלך בדרך כלל שלב 2 לקחת כמות מתאימה ולהחיל באופן שווה על הפנים שלב 3 לצייר עיגול קטן סביב הבטן עם האצבע שלך טיפים סוג : מומלץ להשתמש בו ביום (בוקר וערב), ולהשתמש בו ברציפות כדי לעזור לשפר את העור ברציפות. שגיאת מדידה ידנית הוא 2-5 גרם. בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט. צבע הוא מוצר אריזת צבע החבילה כוללת : 1 פעמים פנים.

המאפיינים האחרים

Shelf life:
3 years
Storage:
Store in a cool place
Application:
Fill face
Ingredients:
Pueraria Root Extract, Secretion Filtrate, Sophora japonica Extract
Features:
Improves texture tone while maintaining youthful glow.
Instructions:
Step 1 :
After washing your face normally :
Step 2 :
Take an appropriate amount and apply evenly to the face :
Step 3 :
Draw a small circle around the abdomen with your finger :
Kind tips:
It is recommended to use it a day (morning and evening), and use it continuously to help improve the skin continuously. :
Remark:
1. Manual measurement error is 2-5g. Please don't worry about your substitutes. :
2. Due to the difference between different monitors, the image may not reflect the actual color of the item. thank you very much! :
3. SKU color is product packaging color :
The package includes:
1x Face :

הצעות דומות