ערכת תה קרמיקה סיר תה סינית סט תה סינית טקס תה ביתי גינה קונג-פו-תום-תום צבעוני yubin1993
משופץ

ערכת תה קרמיקה סיר תה סינית סט תה סינית טקס תה ביתי גינה קונג-פו-תום-תום צבעוני yubin1993

ILS 383.14

בחנות

מתאים לבישול כל מיני תה בעבודת יד לכל מוצר יש דפוס ייחודי. צבעים בהירים ישנן אפשרויות רבות. בקבוק חלק וצורה יפה. מתאים לבישול כל מיני תה. בעבודת יד לכל מוצר יש דפוס ייחודי. צבעים בהירים ישנן אפשרויות רבות. בקבוק חלק וצורה יפה. בשל אפקטים וסביבות תאורה שונות, הצגת הגדרות בהירות וכו ', צבע הפריט בפועל עשוי להיות שונה במקצת, אנא עיין בפריט בפועל. לגבי הגודל, אנא אפשר הבדל של 1-3 ס"מ בגלל מדידה ידנית, תודה על הבנתך! מתאים לבישול כל מיני תה. בעבודת כל מוצר יש דפוס ייחודי. צבעים ישנן אפשרויות רבות בקבוק שותף וצורה יפה. קטגוריה : Set Set Pepificification : 1 קומקום + 6 כוסות תה : מיוצר עם אומנות ייחודי ההבדלים בין צגים שונים התמונה עשויים שלא לשקף את הצבע בפועל של הפריט. מדידה ידנית של הגודל עשוי להיות שגיאה של 1-2 M. חופשי ליצור איתנו קשר, אנו נשיב לך בהקדם האפשרי. לקבלת מוצרים קשורים נוספים, אנא חפש "yubin1993", אנו נשרת אותך בלב שלם!.

המאפיינים האחרים

1 teapot + 6 tea cups:
Note:
Made with unique craftsmanship each product has a different pattern the pattern shown in the picture is for reference only.
Traditional Chinese technology and materials.:
note:
Due to the differences between different monitors the picture may not reflect the actual color of the item.:
Due to manual measurement the size may have an error of 1-2mm.:
After-sales service:
If you have any comments or suggestions on the product, please feel free to contact us, we will reply you as soon as possible. For more related products, please search yubin1993, we will serve you wholeheartedly!

הצעות דומות