ערכות ציור יהלומי גרב חג המולד 5 ד למבוגרים ילדים, עץ חג המולד עשה זאת בעצמך ריינסטון ציור קישוטי עץ חג המולד חג המולד
משופץ

ערכות ציור יהלומי גרב חג המולד 5 ד למבוגרים ילדים, עץ חג המולד עשה זאת בעצמך ריינסטון ציור קישוטי עץ חג המולד חג המולד

ILS 11.99

בחנות

חומר באיכות גבוהה-עשוי פשתן ופלנל כל הפרטים הם בעל מבנה מדהים, מושלם למילוי עם מגוון רחב של מתנות. גודל גדול-כל גרב חג המולד מודד כ 35 סנטימטר ארוך. יש פתח עליון גדול וחלל פנים מרווח, מושלם לכל מיני ממתקים, מתנות קטנות ומילוי צעצועים לילדים. בנות ובנים יהיו נרגשים מאוד. חג מולד שמח-עם שמחת החג, חג המולד מגיע, גרבי חג המולד לא יכולים להיות הכרחיים. לקשט עץ חג המולד, מיטה, מדרגות, האח. תן את כל הבית מלא אווירה חגיגית. הביאו את שמחת חג המולד לביתכם. סגנון קלאסי-לשים מתנות שנבחרו בקפידה עבור המשפחה והילדים. הם בהחלט נראה נהדר כאשר תלויים עץ חג המולד. קישוט מושלם עבור חג המולד, ראש השנה בבית, מסעדה, מועדון, בר. יהלומי ציור ערכת : יהלומים נוצץ, חזק ממד שלישי; מושלם צבע התאמה, יהלומי ציור תמונת חיה.יהיה לא יימוג, יותר תוסס ומבריק מאשר שרף יהלומים. מפרט : גודל : 35*20 * סנטימטר משקל : 60 גרם חומר : פשתן+פלנל סגנון : סדוו01, סדוו02, סדוו03, סדוו04, סדוו05 ביצוע צעדים : 1.לפתוח את חבילה ולבדוק אם את כלים עבור יהלומי ציור הם מלא; 2.על פי קוד הצבע של יהלומי שרף, בחר צבע על הצלחת. אם את אותו צבע מודבק פעם אחת, את מהירות יכול להיות משופר; 3.למצוא את המתאים צבע קוד על גרב דבק חלק, ולהתחיל דבק עד שהוא סיים; 4.לאחר השלמת, על מנת לייצב את יהלומים, אתה יכול לחץ עליו בקלילות על יהלומי דבק חלק לזמן מה; הערה : אם אתה לא יודע מה צבע לשימוש, אנא עיין צבע שולחן בשל שיטות מדידה שונות, ייתכן שיש שגיאה של 1~3 סנטימטר. זהו גרב עם יהלומי עשה זאת בעצמך. אם זה לא סיים, אתה צריך לסיים את זה בעצמך, רק מקל יהלומים על עשה זאת בעצמך. ניקוי יהיה להפחית את צמיגות של דבק, ואת דבק חלק יכול לא לנקות חבילה כוללת : 1 סט איקס יהלומי ציור כלים (יהלומי צריך להדביק) 1 איקס גרב.

המאפיינים האחרים

Size:
35*20*cm
Weight:
60g
Material:
linen+flannel
Style:
SDW01, SDW02, SDW03, SDW04, SDW05
Making steps:
1.Open the package and check whether the tools for diamond painting are complete;:
2.According to the color code of resin diamond, choose a color on the plate. If the same color is pasted once, the speed can be improved;:
3.Find the corresponding color code on the sock sticking part, and start sticking until it is finished;:
4.After the completion, in order to stabilize the diamond, you can press it lightly on the diamond sticking part for a while;:
Note:
If you don't know what color to use, please refer to the color table:
Due to different measurement methods, there may be an error of 1~3cm. This is a sock with diy diamonds. If it is not finished, you need to finish it by yourself, just stick diamonds on DIY.:
Cleaning will reduce the viscosity of the glue, and the sticking part can not be cleaned:
Package includes:
1 Set x Diamond Painting Tools (Diamond need to be pasted):
1 x Sock :

הצעות דומות