WINOC רכוב על קיר TPR מברשת אסלה סיליקון רכה ומערכי מחזיק, מברשת ניקוי עם מתלה אחסון, לחדר אמבטיה
משופץ

WINOC רכוב על קיר TPR מברשת אסלה סיליקון רכה ומערכי מחזיק, מברשת ניקוי עם מתלה אחסון, לחדר אמבטיה

ILS 70.10

בחנות

מחזיק מברשות האסלה המותקנות בקיר ניתן להנתק לניקוי קל, וניתן למקם את המברשת במחזיק כאשר אינו בשימוש, שמור על הסביבה היבשה בתוך מחזיק מברשת האסלה מחזיק מברשת שירותים עם מדף, אחסון קל ושימוש בפריטים לחיי היומיום. השיער הרך של חומר TPR הוא נקי, רך ועמיד בלאי, מכהן ולא מבט, ואינו פוגע בזיגוג. זה עשוי מחומר PP, מחזיק מברשות אסלה יצירתי מאוד, יכול לשמש גם כפריט דקורטיבי בבית. המראה הכללי הוא סימאות ונדיבות, עם ייחודי. זה מתאים למשפחות, וילות, מעונות, חדרי אמבטיה, שירותים וכו '. מחזיק מברשות האסלה המותקנות בקיר ניתן לניתוק לניקוי קל, וניתן למקם את המברשת במחזיק כשלא בשימוש, שמרו על הסביבה היבשה בתוך מברשת האסלה מַחְזִיק. מחזיק מברשת שירותים עם מדף, אחסון קל ושימוש בפריטים לחיי היומיום. השיער הרך של חומר TPR הוא נקי, רך ועמיד בלאי, מכהן ולא מבט, ואינו פוגע בזיגוג. זה עשוי מחומר PP, מחזיק מברשות אסלה יצירתי מאוד, יכול לשמש גם כפריט דקורטיבי בבית. המראה הכללי הוא סימאות ונדיבות, עם ייחודי. זה מתאים למשפחות, וילות, מעונות, חדרי אמבטיה, שירותים וכו '. מחזיק מברשות האסלה המותקנות בקיר ניתן לניתוק לניקוי קל, וניתן למקם את המברשת במחזיק כשלא בשימוש, שמרו על הסביבה היבשה בתוך מברשת האסלה Holder.Toilet בעל מברשת עם מדף, אחסון קל ושימוש בפריטים לחיי היומיום. השיער הרך של חומר TPR הוא נקי, רך ועמיד בלאי, טיהור ולא מדליק, ואינו פוגע בזיגוג. זה עשוי PP חומר, מחזיק מברשות אסלה יצירתי מאוד, יכול לשמש גם כפריט דקורטיבי בבית. המראה הכללי הוא סימפלס ונדיב, עם ייחודי. זה מתאים למשפחות, וילות, מעונות, חדרי אמבטיה, שירותים וכו '. ספציפיות : חומר : ABS+PP+TPRCOLOUR : לבן / כחול / חיל כחול / ורוד / קליל קליל כלול : 1* מברשת שירותים יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה משביעת רצון. התנגדות ונחיתה לשימוש כפול, ללא כיבוש קרקע. הדבק יציב, יכולת הנשיאה חזקה, וניתן למקם אותה כרצונם מבלי ליפול.

המאפיינים האחרים

Material:
ABS+PP+TPR
colour:
White / Navy Blue / Pink / Light Blue
Package Included:
1*Toilet brush:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Hanging and landing dual-use, no land occupation. paste firm, the bearing capacity is strong, and it can be placed at will without falling. :

הצעות דומות