מדפי מקלחת פינתיים קאדי, סלי מקלחת למקלחת בפנים מקלחת נירוסטה מקלחת קדי פינת סל מקלחת שמפו סבון אחסון סבון מארגן
משופץ

מדפי מקלחת פינתיים קאדי, סלי מקלחת למקלחת בפנים מקלחת נירוסטה מקלחת קדי פינת סל מקלחת שמפו סבון אחסון סבון מארגן

ILS 2.00

בחנות

תרחישים רלוונטיים : כוס היניקה המובנית במדף פינת האמבטיה מתאימה ביותר לשימוש על משטחים חלקים, כמו אריחי קרמיקה, זכוכית, גרניט ופלדת אל חלד Multifunction : לקאדי מקלחת פינתית יש יכולת מיסב חזקה וניתן להשתמש בה לאחסון שמפו, מרכך, ג'ל מקלחת או פריטים אחרים. מגוון רחב של יישומים : פינת מקלחת קאדי הולול ועיצוב מאוורר כדי להפוך את ניקוז המים למהיר, שמור על מוצרי האמבט שלך על מדף האמבטיה יבש ונקי. באיכות גבוהה : טכנולוגיית אלקטרוליזציה של פינת מקלחת משמשת על פני המתכת. קל להתקנה : הזרקו דבק לתחתית כוס היניקה, ומציגה כוח ספיחה חזק מאשר מוצרים רגילים. אין צורך לקדוח, אין נזק לקיר. תרחישים רלוונטיים : כוס היניקה המובנית במדף פינת האמבטיה מתאימה ביותר לשימוש על משטחים חלקים, כמו אריחי קרמיקה, זכוכית, גרניט ופלדת אל חלד. Multifunction : לקאדי מקלחת פינתית יש יכולת מיסב חזקה וניתן להשתמש בה לאחסון שמפו, מרכך, ג'ל מקלחת או פריטים אחרים. מגוון רחב של יישומים : פינת מקלחת קאדי הולול ועיצוב מאוורר כדי להפוך את ניקוז המים למהיר, שמור על מוצרי האמבט שלך על מדף האמבטיה יבש ונקי. באיכות גבוהה : טכנולוגיית אלקטרוליזציה של פינת מקלחת משמשת על פני המתכת. קל להתקנה : הזרקו דבק לתחתית כוס היניקה, ומציגה כוח ספיחה חזק מאשר מוצרים רגילים. אין צורך לקדוח, אין נזק לקיר. תרחישים רלוונטיים : מדף פינת האמבטיה ספל יניקה המובנה ביותר מתאים לשימוש על משטחים חלקים, כמו אריחי קרמיקה, זכוכית, גרניט ונירוסטה. , מרכך, ג'ל מקלחת או פריטים אחרים. מגוון יישומים בכל רחבי המקלחת : פינת מקלחת קאדי חלול ועיצוב מאוורר כדי להפוך את ניקוז המים למהיר, לשמור פני המתכת אין צורך לקדוח, אין נזק לקיר. מפרט : סוג פריט : חומר מדף מקלחת : 304 פלדת נירוסטה : סילבר פרודוק גודל : כ- נקה את המשטח במקום בו ברצונך להתקין את מדף האמבט, יש להתקין אותו לפינה של 90 מעלות. שמור על המקום יבש לפני ההתקנה . קרע סרט מגן אחד של הדבק, הדביק את הדבק לקיר המנקה . תליית מדף האמבטיה על חריצי הדבק. מוטב שתניח דברים על המתלה אחרי 24 שעות. רשימת חבילות : 1 x מדף מקלחת 2 x מדבקה ללא מסלול 1 x הוראות הוראות הערה : 1. אנא אפשר שגיאה של 1-2in עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך . המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Shower Shelf
Material:
304 Stainless Steel
Color:
Silver
Product Size:
Approx.22x30x5cm/8.7x11.8x2in
Weight:
Approx.375g/13.2oz
Installation Guide:
1. Clean the surface where you want to install the bath shelf, it should be installed to 90°corner. Keep the place dry before installation.:
2. Tear off one protective film of the adhesive, stick the adhesive to the cleaned wall.:
3. Hanging the bathroom shelf on the grooves of adhesive. You’d better put things on the rack after 24 hours. :
Package List:
1 x Shower Shelf 2 x Non-Trace Sticker 1 x Instruction Manual
Note:
1. Please allow 1‑2in error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.

הצעות דומות