Vbestlife רובוט סוחף מרחוק, מכונת ניקוי חכמה אוטומטית ביתית, כוח יניקה גבוה של 2800PA, לשיער לחיות מחמד, שטיחים,
משופץ

Vbestlife רובוט סוחף מרחוק, מכונת ניקוי חכמה אוטומטית ביתית, כוח יניקה גבוה של 2800PA, לשיער לחיות מחמד, שטיחים,

ILS 1.33

בחנות

מכשיר לחץ קבוע אוטומטי, אפילו חדירת מים, הסרה חזקה של כתמי קרקע ואבק רובוט גורף אינטליגנטי, תומך בבקרת מגע, התחלה אחת, סריקה בחינם. תמיכה בהתחלה מרחוק, עם שלט רחוק, תוכלו לנקות בקלות את הסלון הביתי. כוח יניקה גבוה 2800 PA, יכול לנקות חלקיקים גדולים כמו אבק ושיער על משטח הרצפה. 150 מ"ל שולט אוטומטית במיכל מים לחץ קבוע כדי להפחית את תדירות שטיפת ה- MOP באמצע הדרך. מכשיר לחץ קבוע אוטומטי, אפילו חדירת מים, הסרה חזקה של כתמי קרקע ואבק. רובוט גורף אינטליגנטי, תומך בבקרת מגע, התחלה אחת, סריקה בחינם. תמיכה בהתחלה מרחוק, עם שלט רחוק, תוכלו לנקות בקלות את הסלון הביתי. כוח יניקה גבוה 2800 PA, יכול לנקות חלקיקים גדולים כמו אבק ושיער על משטח הרצפה. 150 מ"ל שולט אוטומטית במיכל מים לחץ קבוע כדי להפחית את תדירות שטיפת ה- MOP באמצע הדרך. רובוט גורף אינטליגנטי, תומך בבקרת מגע, התחלה אחת, סריקה בחינם. כוח יניקה גבוה 2800 PA, יכול לנקות חלקיקים גדולים כמו אבק ושיער על משטח הרצפה . 150 מ"ל שולט אוטומטית במיכל מים לחץ קבוע כדי להפחית את תדירות שטיפת ה- MOP באמצע הדרך . מכשיר לחץ קבוע אוטומטי, אפילו חדירת מים, הסרה חזקה של כתמי קרקע ואבק . תמיכה בהתחלה מרחוק, עם שלט רחוק, אתה יכול לנקות בקלות את הסלון הביתי. מפרט : סוג פריט : ואקום Clean Material : Absweight : בערך.7ozlife זמן : 90 דקות שיטת טענת : USB גודל תוצר גודל : בערך.0 אינץ 'קיבולת תיבה : 360 MLBattery קיבולת : פולימר 18650 סוללת ליתיום 2000 שולטת בשלט אספקת חשמל : 2 x סוללות AAA (סוללה לא כלולה) כוח יניקה : 2800 פחאו לשימוש במיכל מים : 1. הרטיבו את הממרון המיוחד למיכל המים והדביקו אותו בתחתית מיכל המים . לאחר מילוי מיכל המים במים, סגור את המכסה ויבש את החלק החיצוני של מיכל המים. כאשר המכונה מושהה או מכובה, סובבו את המכונה הפוך, יישרו את עמודת מחבר מיכל המים עם שני חורי הבורג בקצה המכונה ולחצו עליה בחוזקה והפכו את המכונה לאחור. לחץ על כפתור "M" בשלט רחוק 6 פעמים בתורו, המכונה תעבור ל"מצב Mopping "עם 6 צפצופים (מצבים אחרים אינם מתאימים לשימוש במיכלי מים, אנא אל תשתמש בו בניגוד לתקנות . הוצא את מיכל המים : לאחר השעה המכונה, לחץ על שני צידי מיכל המים בשני האגודל, ובו בזמן השתמש בשתי אצבעות האינדקס כדי להרים את קרקעית ה- TH.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Vacuum Cleaner
Material:
ABS
Weight:
Approx. 1635g / 57.7oz
Life Time:
90 Minutes
Charging Method:
USB Charging
Product Size:
Approx. 30.5x30.5x5cm / 12.0x12.0x2.0in
Dust Box Capacity:
360ml
Battery Capacity:
Polymer 18650 Lithium Battery 2000 MAh
Remote Control Power Supply:
2 x AAA Batteries (Battery Not Included)
Suction Power:
2800Pa
How to use water tank:
1. Wet the special mop for the water tank and stick it on the bottom of the water tank.:
2. After filling the water tank with water, close the lid and dry the outside of the water tank.:
3. When the machine is paused or turned off, turn the machine upside down, align the water tank connecting column with the two screw holes at the end of the machine, and press it tightly and turn the machine in reverse.:
4. Press the M button on the remote control 6 times in turn, the machine will switch to the mopping mode with 6 beeps (other modes are not suitable for the use of water tanks, please do not use it in violation of regulations.):
5. Take out the water tank:
After the machine is suspended, press the two sides of the water tank with both thumbs, and at the same time use both index fingers to lift the bottom of th

הצעות דומות