כיסוי החלפת מיטת כלבים גדול של תקליפים. כיסוי נשלף ומכסה רחיץ למכונה למיטות כריות מלבניות. 40L X 28W. אפור עם עליון אפור.
משופץ

כיסוי החלפת מיטת כלבים גדול של תקליפים. כיסוי נשלף ומכסה רחיץ למכונה למיטות כריות מלבניות. 40L X 28W. אפור עם עליון אפור.

ILS 37.95

בחנות

כיסוי אוניברסלי מתאים למזרן ומיטות כלבים בסגנון כרית מלבנית באורך של עד 40 סנטימטרים ברוחב 28 אינץ ' הכיסוי מתרחב עד 8 אינץ '. כולל פרימיום 350 GSM כותנה אפור שרפה ראשונה, צדדים צנחי כותנה אפורים ותחתית החלקה ללא החלקה. בנייה עמידה ורוכסן YKK באיכות גבוהה. רחיצה במכונה במים קרים עם חומר ניקוי עדין. הכיסויים שלנו הופכים מיטת כלבים רגילה ליוצאת דופן. כיסוי אוניברסלי מתאים למזרן ומיטות כלבים בסגנון כרית מלבנית באורך של עד 40 סנטימטרים ברוחב 28 אינץ '. הכיסוי מתרחב עד 8 אינץ '. כולל פרימיום 350 GSM כותנה אפור שרפה ראשונה, צדדים צנחי כותנה אפורים ותחתית החלקה ללא החלקה. בנייה עמידה ורוכסן YKK באיכות גבוהה. רחיצה במכונה במים קרים עם חומר ניקוי עדין. הכיסויים שלנו הופכים מיטת כלבים רגילה ליוצאת דופן. כיסוי החלפת DAWG של התקליטונים למיטות כלבים גדולות אנו פוטיב הכלב שלך יאהב אותו!. כלבים נוחים ומעשיים יאהבו את ראש שרפה הכותנה האולטרה-רך. תאהבו את החלק העליון של שרפה אפור, צדדים בצינורות אפורים וללא תחתית החלקה. הכיסויים שלנו נועדו להיראות נהדר בכל חדר בבית. ניתן לשטוף מכונה את הכיסוי קל לניקוי וטיפול בו וניתן לרחיצה במכונה. כל שעליך לעשות הוא לשטוף מכונה עם מים קרים בעזרת חומר ניקוי עדין, אל תשתמש באקונומיקה, ומייבש אוויר או נופל יבש על נמוך. הדאוג התקליטן מבטיח שאנחנו בעלי כלבים ואוהבים. אנו מעצבים מיטות ומוצרי כלבים שאנו רוצים שהכלבים שלנו ישתמשו. אנו משתדלים לעשות את הדבר הנכון. אם אנו טועים, אנו מחזיקים בכך. ואם אנו מבטיחים, אנו מבטיחים את ההבטחה הזו ברצינות רבה. אנו מבטיחים לעשות כל שביכולנו כדי להבטיח שלקוחותינו יהיו מרוצים לחלוטין מהרכישות שלהם!. אנו מעצבים מיטות ומוצרי כלבים שאנו רוצים שהכלבים שלנו ישתמשו. אנו משתדלים לעשות את הדבר הנכון. אם אנו טועים, אנו מחזיקים בכך. ואם אנו מבטיחים, אנו מבטיחים את ההבטחה הזו ברצינות רבה. אנו מבטיחים לעשות כל שביכולנו כדי להבטיח שלקוחותינו יהיו מרוצים לחלוטין מהרכישות שלהם!.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות