תיבת תכשיטים נסיעות, ארגזי מארגן תכשיטים קטנים לנשים בנות, משובצות, מארז תכשיטים לטיולים, מחזיק תצוגת אחסון יהודי נייד נייד.
משופץ

תיבת תכשיטים נסיעות, ארגזי מארגן תכשיטים קטנים לנשים בנות, משובצות, מארז תכשיטים לטיולים, מחזיק תצוגת אחסון יהודי נייד נייד.

ILS 2.00

בחנות

מארגן תכשיטים נסיעות קיבולת גדולה : מארגן אחסון התכשיטים יכול לענות על כל הצרכים שלך מכסה טופ עם 3 ווים לשרשראות ותליונים, 1 שקיות תפיסה אלסטיות שומרות על שרשראות במקום; 7 גלילי טבעת; 2 תא תחתון מחולק לאחסון טבעות, צמידים , אזיקים, עגילים, חתיכים, סיכות, שעונים ומזכרות אחרות. מארז נסיעות תכשיטים קטן עשוי עור PU, עיצוב פשוט וקלאסי לאחסון וארגון תכשיטים יומיים. גודל תיבת תכשיטים קטן לנסיעות : גודל מארגן התכשיטים קטן (4.39 פאונד, נייד וקל משקל. מתנות חג המולד המושלמות לנשים : אם יש אישה בחיים שלך שאוהבת תכשיטים, אז קופסת התכשיטים הזו היא המתנה המושלמת שלה. קופסאות התכשיטים שלנו ארוזות בצורה מושלמת למתנות ולהפוך את המתנות הטובות ביותר לחברים חובבי התכשיטים שלך 7 טבעת לחמניות; 2 תא תחתון מחולק לאחסון טבעות, צמידים, אזיקים, עגילים, חתיכים, סיכות, שעונים ומזכרות אחרות. מארז נסיעות תכשיטים קטן עשוי עור PU, עיצוב פשוט וקלאסי לאחסון וארגון תכשיטים יומיים. גודל תיבת תכשיטים קטן לנסיעות : גודל מארגן התכשיטים קטן (4.39 פאונד, נייד וקל משקל. מתנות חג המולד המושלמות לנשים : אם יש אישה בחיים שלך שאוהבת תכשיטים, אז קופסת התכשיטים הזו היא המתנה המושלמת שלה. קופסאות התכשיטים שלנו ארוזות בצורה מושלמת למתנות ולהפוך את המתנות הטובות ביותר לחברים חובבי התכשיטים שלך ואוהבים יחידות. אנו מספקים לך ייעוץ לאחר המכירה תוך 24 שעות ביום. לכל אישה, ילדה יש ​​מארגן תכשיטים מטייל, זה פשוט לספק אותך, תן לאחד שלך למלא את כל קופסת התכשיטים.

המאפיינים האחרים

הצעות דומות