18 יחידות חמניות ברזל רקום על טלאים הגדר פרחים דקורטיביים תיקון תפירה DIY אומנות מלאכה קישוט
משופץ

18 יחידות חמניות ברזל רקום על טלאים הגדר פרחים דקורטיביים תיקון תפירה DIY אומנות מלאכה קישוט

ILS 2.67

בחנות

עשוי מחומר בד פוליאסטר באיכות גבוהה, לא ארוג, עמיד ולא קל לשבור או לקרוע זמן רב לאורך זמן, יכול להוסיף תפאורה מקסימה לבגדים שלך דפוס חמניות, עיצוב מושך עיניים, צבעים בהירים, אתה יכול להשתמש בכתמי הדפוסים הצבעוניים והמיוחדים כדי לקשט את הבגדים שלך, להפוך אותם לאטרקטיביים יותר. קל לשימוש, עם דבק נמס חם על הגב, אתה יכול למקם את הטלאים במקום שאתה רוצה ואז לחמם מראש את הברזל. מוטב שתפר אותם אם אתה רוצה שטלאי הבד יהיה מוצק יותר. מגיעים עם טלאי אפליקציות פרחים של 18 יחידות, מספיק כמות וצבעים מגוונים וגודל מאפשרים לך לתקן בגדים שונים או לקשט מלאכה. מתאים מאוד לקישוט בגדי DIY, יכול להיות בשימוש נרחב לשמלות, חצאיות, ג'ינס, חולצות, כובעים, תיקים, תרמיל, נעליים וכו 'וגם מתנה נחמדה למשפחה או לחברים ואלה שאוהבים לתפור פרויקטים. עשוי מחומר בד פוליאסטר באיכות גבוהה, לא ארוג, עמיד ולא קל לשבור או לקרוע זמן רב לאורך זמן, יכול להוסיף תפאורה מקסימה לבגדים שלך. דפוס חמניות, עיצוב מושך עיניים, צבעים בהירים, אתה יכול להשתמש בכתמי הדפוסים הצבעוניים והמיוחדים כדי לקשט את הבגדים שלך, להפוך אותם לאטרקטיביים יותר. קל לשימוש, עם דבק נמס חם על הגב, אתה יכול למקם את הטלאים במקום שאתה רוצה ואז לחמם מראש את הברזל. מוטב שתפר אותם אם אתה רוצה שטלאי הבד יהיה מוצק יותר. מגיעים עם טלאי אפליקציות פרחים של 18 יחידות, מספיק כמות וצבעים מגוונים וגודל מאפשרים לך לתקן בגדים שונים או לקשט מלאכה. מתאים מאוד לקישוט בגדי DIY, יכול להיות בשימוש נרחב לשמלות, חצאיות, ג'ינס, חולצות, כובעים, תיקים, תרמיל, נעליים וכו 'וגם מתנה נחמדה למשפחה או לחברים ואלה שאוהבים לתפור פרויקטים. 18 יחידות ברזל רקום על טלאים חמניות קישוט יישום טלאי תפירה לשקיות קריש חולצה, תיקון בגדים, תרמיל, קישוט אביזרי בגדים וכו '. מפרט : חומר : בד לא ארוג + סיבי פוליאסטר + חוט משי + דבק נמס חם בגודל האחורי : גודל מגוון וסגנונות שונים, כתמונה המראים כיצד להשתמש בו : 1. שמור את הגב נקי לפני הגיהוץ (אנא אל תסיר את דבק ההמסה החם). מחממים מראש את הברזל לכ- 120-150 מעלות. בחר את היעד שיש להדביק, הכניס את התיקון למיקום המתאים. (על מנת למנוע כוויות, מומלץ לכסות טלאי בד כותנה לבן על הטלאי). לחץ ומגהץ משני צידי הבד למשך 20-30 שניות כדי להבטיח שהדבק נמס ודבק בחוזקה. אם אין לך ברזל, אתה יכול גם להשתמש באותו חוט צבע כדי לתפור על הבגדים בתכולת אריזת ישירות : 18 x ברזל פרחים על טלאים רקומים הערה : 1. אנא אפשר שגיאה של 1-2 ס"מ עקב מדידה ידנית.

המאפיינים האחרים

Material:
non-woven fabric + polyester fiber + silk thread + hot melt glue on the back
Size:
Assorted size and different styles, as picture showing
How to Use:
1. Keep the back clean before ironing (please do not remove the hot melt adhesive). :
2. Preheat the iron to about 120-150 degrees. :
3. Select the target to be pasted, put the patch to the appropriate location. (In order to prevent burns, it is recommended to cover a patch of white cotton cloth on the patch). :
4. Press and iron from both sides of the cloth for 20-30 seconds to ensure that the adhesive melts and adheres firmly. :
5. If you don't have an iron, you can also use the same color thread to sew on the clothes directly :
Package Content:
18 x flower iron on embroidered patches :
Note:
1. Please allow 1-2cm error due to manual measurement. Please make sure you do not mind before you bid. :
2. The colors may be different as the difference display. Please understand :

הצעות דומות