מקצועי לציפורן צבת הסרת עור מת פחמן פלדת נייל לציפורן גוזם קאטר מניקור כלי פדיקור מניקור נייל כלי לציפורניים וציפורניים
משופץ

מקצועי לציפורן צבת הסרת עור מת פחמן פלדת נייל לציפורן גוזם קאטר מניקור כלי פדיקור מניקור נייל כלי לציפורניים וציפורניים

ILS 6.04

בחנות

זה עשוי קשה פחמן פלדה, אשר הוא בטוח וידידותי לסביבה, חזק ועמיד ללבוש, ועמיד זה טופל בקפידה כדי למנוע קורוזיה ולמזער את הסיכון לזיהום. ארגונומי עיצוב, נוח ידית אחיזה, עמידות חזקה, וחיסכון בעבודה. מאוד מתאים זמירה עור מת, עקיצות, עבה ציפורן חודרנית ויבלות קטנות, נוח ומעשי. מתאים מקצועי מניקור סלוני ושימוש ביתי. הלהב חד וקל לתפעול. מצויד חותך ראש הגנת כיסוי כדי להגן על חותך ראש תוך הימנעות יד פציעה. הביצוע מעולה, 2 סוגים של חרמן פטמות הם אופציונלי, אתה יכול לבחור על פי הצרכים שלך. אם יש לך שאלות על ערכת מניקור, פשוט לשלוח לנו מייל ואנחנו נעזור לך לפתור את הבעיה. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : מצבטי ציפורן חומר : פחמן פלדה מוצר תכונות : השימוש גבוהה-קשיות מיוחד פלדה, לא קל לעוות וחלודה, קטן ומעודן מראה, קצה סכין חד, כך שהפעולה יש תחושה טובה יותר של יתרות ושליטה. כיצד להשתמש : שימוש ראשון מרכך ופלדה דחפן (לא כלול) כדי לדחוף את עור מת של הציפורניים, ולאחר מכן להשתמש מצבטי לציפורן כדי לקצץ את העלה עור מת וציפורן. רשימת חבילה : 1 צבת לציפורן 1 כיסוי מגן ראש חותך.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Cuticle Nippers
Material:
Carbon Steel
Product Features:
The use of high-hardness special steel, not easy to deform and rust, small and exquisite appearance, sharp knife edge, so that the operation has a better sense of balances and control.
How to Use:
First use softener and steel pusher (not included) to push up the dead skin of the nails, and then use cuticle nippers to trim the raised dead skin and hangnail.
Package List:
1 x Cuticle Nippers:
1 x Cutter Head Protective Cover:

הצעות דומות