ברזי כרום אמבטיה ברז עם יד מקלחת ראש קיר רכוב ידית אחת ארוך האף אמבטיה מיקסר ברז נרחב,ב
משופץ

ברזי כרום אמבטיה ברז עם יד מקלחת ראש קיר רכוב ידית אחת ארוך האף אמבטיה מיקסר ברז נרחב,ב

ILS 29.10

בחנות

מקלחת כף יד גימור כרום יפה במיוחד : ברז האמבטיה משודרג עם ביצועים ועמידות טובים יותר. אמבטיה אמבטיה ברז מטופל עם יפה כרום גימור שמתנגד סריטות, קורוזיה, והכתמה. את פני השטח של אמבטיה אמבטיה כיור ברז נראה אופנתי, מודרני, אופנתי. באיכות גבוהה אמבטיה ברז חומר : אמבטיה ברז מיוצר עם פליז גוף, עם חומר עמיד, אמבטיה ברז הוא קורוזיה התנגדות, אין חלודה. חוץ מזה, את עמידות מובטחת של אמבטיה אמבטיה ברז מבטיח איכות ואריכות ימים. פשוט ליהנות ללא תחרות ערך של מודרני נוחות וגמישות של אמבטיה אמבטיה כיור ברז. גמישות רבה יותר : יד מקלחת עם צינור מאפשר ממוקד ניקוי או שטיפה במהלך אמבטיה ורחצה ילדים או חיות מחמד. קרמיקה שסתום מחסנית : חלק, לאורך זמן, טפטוף-משלוח פעולה קרמיקה דיסק מחסנית. טפטוף-משלוח קרמיקה דיסק מחסנית יכול לשרוד 500,000 פעמים לפתוח ולסגור מבחן. לכן, ייתכן שיש טיפות מים במוצר שאתה מקבל. זה נורמלי, אנא אל תדאגו. כף יד מקלחתמפרט : גימור : כרוםמקלחת ראש : כף יד ראשברז חומר גוף : חזיותברז זרבובית חומר : פליז יד מקלחת חומר : שרירי בטן פלסטיקתכונה : קר וחםמספר ידיות : יד אחתסגנון : עכשווישסתום ליבת חומר : קרמיקהקר/חם מים בקרת סוג : בעל יחיד שליטה כפולהחומר : חזיתסוג התקנה : קיר רכוב תכונה : 395 מ מ ארוך האף לשקע זרבובתכונות : קל להתקנה ונקיה. אידיאלי לבית ומסחרי, מלון, וילה. ידית מתג הוא קל ונוח. המוצרים שלנו נמדדים ביד, אשר עשוי להיות טעויות קטנות בגודל, התמונה היא המוצר האמיתי. עם זאת, קל כרומטית סטיות עשוי להתרחש בשל שונים תאורה ותצוגה הגדרות. אנא להבין ותודה רבה לך 2. אנו שומרים על סטנדרטים גבוהים של מצוינות ושואפים לשביעות רצון לקוחות 100% ! אנא פנה אלינו אם יש לך כל מוצר בעיה. אם אתה רוצה להזמין הזמנות גדולות, מעורב הזמנות או פריטים שונים, אנא אל תהסס לפנות אלינו כדי שנוכל להציע לך מוצר הנחות.

המאפיינים האחרים

Finish:
Chrome
Shower Head:
Handheld Head
Faucet Body Material:
Brass
Faucet Spout Material:
Brass
Hand Shower Material :
ABS Plastic
Feature:
Cold and Hot
Number of Handles:
Single Handle
Style:
Contemporary
Valve Core Material:
Ceramic
Cold/Hot Water Control Type:
Single Holder Dual Control
Material:
Brass
Installation Type:
Wall Mounted
Feature:
395mm Long Nose Outlet Spout
FEATURES:
Easy to install and clean. :
Ideal for home and commercial,Hotel, villa. :
Handle switch is easy and convenient. :
Product Inspection:
1. Our products are measured by hand, which may be minor errors in size, The image is the real product. However, slight chromatic aberrations may occur due to various lighting and display settings. please understand and thank you very much :
2. We maintain high standards of excellence and strive for 100% customer satisfaction! Please contact us if you have any product problem. :
3. If you want to order large orders, mixed orders or various items, please do not hesitate to contact us so we can offer you product discounts :

הצעות דומות