משחק כרטיס מתאם, משחק קונסולת כרטיס קורא אוניברסלי רגיש עבור משחק קונסולות
משופץ

משחק כרטיס מתאם, משחק קונסולת כרטיס קורא אוניברסלי רגיש עבור משחק קונסולות

ILS 0.67

בחנות

מתאם פונקציה : קונסולת אחסון כרטיס קורא עם 32 גרם אחסון כרטיס, אחסון כרטיס יכול לא להחליף את זיכרון כרטיס, כי ביצוע אחסון כרטיס לתוך עבור 2 זיכרון כרטיס הוא רק מתאם, לא ממיר תוכנה מיוחדת : הקונסולה אינה מזהה את כרטיס האחסון ישירות. רק תוכנה ביתית שפותחה במיוחד יכולה לגשת לכרטיס האחסון, אם כי תוכנה זו נמצאת כעת בשלב הפיתוח (כגון אופל). זיהוי מגבלות : לא כל אחסון כרטיסי יכול להיות מוכר, כך לבחור מהרשימה שלנו של אחסון כרטיס ערכות או להשתמש משלך כרטיסים, כל של אחסון כרטיסי נבדקו בקפדנות. תקע ולשחק : עבור מקס4סיו הוא מתאם עבור פלייסטיישן 2 המאפשר לך לחבר כרטיס אחסון לחריץ כרטיס הזיכרון. את כרטיס אחסון מתאם יכול להיות מחובר ישירות לתוך שלך עבור 2 לשימוש. תואם : מתאם כרטיס אחסון עם כרטיס אחסון של 32 גרם וכרטיס אחסון של 64 מגה-בייט של 1.966, כרטיס זיכרון תומך בכל עבור קונסולות וקונסולות של 1% 3% 5% 7% 9%. תואם : מתאם כרטיס אחסון עם כרטיס אחסון של 32 גרם וכרטיס אחסון של 64 מגה-בייט של 1.966, כרטיס זיכרון תומך בכל עבור קונסולות וקונסולות של 1% 3% 5% 7% 9%. תקע ולשחק : עבור מקס4סיו הוא מתאם עבור פלייסטיישן 2 המאפשר לך לחבר כרטיס אחסון לחריץ כרטיס הזיכרון. את כרטיס אחסון מתאם יכול להיות מחובר ישירות לתוך שלך עבור 2 לשימוש. מתאם פונקציה : קונסולת אחסון כרטיס קורא עם 32 גרם אחסון כרטיס, אחסון כרטיס יכול לא להחליף את זיכרון כרטיס, כי ביצוע אחסון כרטיס לתוך עבור 2 זיכרון כרטיס הוא רק מתאם, לא ממיר. תוכנה מיוחדת : הקונסולה אינה מזהה את כרטיס האחסון ישירות. רק תוכנה ביתית שפותחה במיוחד יכולה לגשת לכרטיס האחסון, אם כי תוכנה זו נמצאת כעת בשלב הפיתוח (כגון אופל). זיהוי מגבלות : לא כל אחסון כרטיסי יכול להיות מוכר, כך לבחור מהרשימה שלנו של אחסון כרטיס ערכות או להשתמש משלך כרטיסים, כל של אחסון כרטיסי נבדקו בקפדנות.מפרט : סוג פריט : ערכת מתאם כרטיס קונסולהחומר : שרירי בטן, מחשב לוחיישים : עבור 2היכרות : 1) עבור מקס4סיו (הרחבת זיכרון עבור סיו) הוא מתאם עבור פלייסטיישן 2 המאפשר לך לחבר כרטיס אחסון לחריץ כרטיס הזיכרון. 2) לא ניתן להחליף כרטיסי זיכרון. מכיוון שהכנת כרטיס אחסון לכרטיס זיכרון עבור פ. 2 היא רק מתאם, לא ממיר.3) הקונסולה אינה מזהה כרטיסי אחסון ישירות. רק תוכנה ביתית שפותחה במיוחד יכולה לגשת לכרטיס האחסון, אם כי תוכנה זו נמצאת כעת בשלב הפיתוח (כגון עבור אופל).4) מומלץ להשתמש בגרסה האחרונה של עבור גרסת אופל 1.0 בטא 1832 ו087 פב. אופן השימוש : הוצא את המוצר והשתמש בו.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Console Card Adapter Kit
Material:
ABS, PCB
Applicable:
for PS2
Introduction:
1) For MX4SIO (Memory expansion For SIO) is an adapter for PlayStation2 that allows you to connect an Storage Card to the memory card slot. :
2) For MX4SIO cannot replace memory cards. Because making an Storage Card into a for PS2 memory card is only an adapter, not a converter.:
3) The console does not recognize Storage Cards directly. Only specially developed homebrew software can access the Storage Card, although this software is currently in the development stage (such as for OPL).:
4) It is recommended to use the latest version of for OPL v1.2.0 Beta 1832 f087feb.7z.:
How to Use:
Take out the product and use it.:
Package List:
1 x Card Reader:
1 x FMCB Card:
1 x Storage Card (32GB):

הצעות דומות