קובץ עגול, עיצוב שיניים מיוחד קובץ פלדה טחנה עגול ידית מעוצבת ארגונומית כלי עיצוב קובץ פלדת אחיזה נוח
משופץ

קובץ עגול, עיצוב שיניים מיוחד קובץ פלדה טחנה עגול ידית מעוצבת ארגונומית כלי עיצוב קובץ פלדת אחיזה נוח

ILS 59.40

בחנות

אידיאלי למוסכים, מפעלים, הנדסה, סדנה ידית מעוצבת ארגונומית, אחיזה נוחה, לא פגועה ביד, ללא עייפות ושימוש יעיל יותר. קבצים עגולים משמשים להגשת חורים עגולים, משטח קשור קעור ומשטח אליפטי עם רדיוסים קטנים. אחיזת ידית PP היא סביבתית, לא החלקה ונוחה. קובץ הפלדה עשוי מפלדת כלי פחמן T12 באיכות גבוהה, החותכת ועמידה עם קשיות גבוהה וחיי שירות ארוכים. אידיאלי למוסכים, מפעלים, הנדסה, סדנה. ידית מעוצבת ארגונומית, אחיזה נוחה, לא פגועה ביד, ללא עייפות ושימוש יעיל יותר. קבצים עגולים משמשים להגשת חורים עגולים, משטח קשור קעור ומשטח אליפטי עם רדיוסים קטנים. אחיזת ידית PP היא סביבתית, לא החלקה ונוחה. קובץ הפלדה עשוי מפלדת כלי פחמן T12 באיכות גבוהה, החותכת ועמידה עם קשיות גבוהה וחיי שירות ארוכים. תכנון שיניים מיוחד, שיפר ביעילות את יכולת החיתוך . ידית מעוצבת ארגונומית, אחיזה נוחה, לא פגועה ביד, ללא עייפות ושימוש יעיל יותר. אידיאלי למוסכים, מפעלים, הנדסה, סדנה . אחיזת ידית PP היא סביבתית, לא החלקה ונוחה . קובץ הפלדה עשוי מפלדת כלי פחמן T12 באיכות גבוהה, שהיא חותכת ועמידה עם קשיות גבוהה וחיי שירות ארוכים . קבצים עגולים משמשים להגשת חורים עגולים, משטח קעור קעור ומשטח אליפטי עם רדיוס קטן. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג : פילסטייל עגול : קובץ שיניים גס, קובץ שיניים אמצעיות, קובץ שיניים עדין (אופציונלי) חומר : T12 פחמן פלדת כלים+PP+TRPCOLOR : כפי שמוצג באורך Picture Full : כ- 41 ס"מ/16.1 קילומט אורך אורך : כ- 300 מ"מ/12 עניה : בערך. אם חומר העבודה שעובד הוא פלדת פחמן נמוכה, ניתן להשתמש בשיניים גסות . לפלדת פחמן בינונית וגבוהה, השתמש בשיניים בינוניות . ניתן להשתמש בשיניים עדינות לגימור פני השטח הרדוד. על פי סוג החומר של חומר העבודה שעובד, בחר את הקובץ המתאים, שלא רק חוסך עבודה וזמן, אלא גם מאריך את חיי השירות של הקובץ. רשימת חבילות : 1 x פילנוטה עגולה : 1. בעת הגשת היצירה, אל תוסיף חומר סיכה ומים, מה שיגרום להחליק חלודה או לקבצים . לאחר השימוש, צחצח בזהירות את כל קובץ הברזל לפני האחסון . הלחות לא צריכה להיות גבוהה מדי. זה צריך להיות יבש ומאורור . קובץ שיניים עדין אינו מתאים להגשת מתכת רכה.

המאפיינים האחרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Round File
Style:
Coarse Teeth File, Middle Teeth File, Fine Teeth File(Optional)
Material:
T12 Carbon Tool Steel+PP+TRP
Color:
As shown in the picture
Full Length:
Approx.41cm/16.1in
File Blade Length:
Approx.300mm/12in
Thickness:
Approx. 10.5mm/0.41in
Weight:
Approx.292g/10.3oz
Application:
For steel iron
File Texture:
Single texture
Cross Section Shape:
Round
Function:
Fitter file according to the size of file teeth can be divided into coarse teeth file, middle teeth file, fine teeth file.:
1. If the workpiece to be processed is low carbon steel, coarse teeth can be used.:
2. For medium and high carbon steel, use medium teeth.:
3. Fine teeth can be used for shallow surface finishing.:
4. According to the material type of the workpiece to be processed, choose the appropriate file, which not only saves labor and time, but also prolongs the service life of the file.:
Package List:
1 x Round File:
Note:
1. When filing the workpiece, do not add lubricant and water, which will cause rust or file slipping.:
2. After use, carefully brush off all iron filings before storage.:
3. The humidity should not be too high. It should be dry and ventilated.:
4. Fine teeth file is not suitable for filing soft metal.:

הצעות דומות