אקדח הגדרת אגוזי מסמרת פנאומטית, כלי אקדח אגוזי משיכה תעשייתי, עיצוב נעילה עצמית של פונה עצמי ושלילי עם ראש הנעילה
משופץ

אקדח הגדרת אגוזי מסמרת פנאומטית, כלי אקדח אגוזי משיכה תעשייתי, עיצוב נעילה עצמית של פונה עצמי ושלילי עם ראש הנעילה

ILS 0.67

בחנות

【תכנון ארגונומי】 הידית ללא החלקה מעוצבת ארגונומית הופכת את המבצע לקל ונוח להחזיק; אתה יכול לפעול ביד אחת, הגודל המתאים, נייד יותר, כך שתוכל להתחיל להתמרד בכל עת 【רוטור באיכות גבוהה】 זיוף עם פלדת סגסוגת איכותית, עמידות בפני שחיקה סופר, עמידות בטמפרטורה גבוהה. 【שקט יותר】 Vent משובץ עוף עוף, הפחתה אפקטיבית של רעש שנוצר במהלך העבודה. 【רב פונקציה】 הכלי הפנאומטי מאמצ את התכנון של ויסות מהירות ללא הגבלה, ובעל המאפיינים של שליטה בחופשיות על קצב כניסת האוויר. זה יכול להתאים את מהירות מהירות כניסת האוויר, להגביר את הפנייה השמאלית ולהקטין את הפנייה הימנית. Store היקף השימוש】 בשימוש נרחב בקישוט, רכב, מכולה, מכשיר חשמלי, מכשירים ותעשיות ייצור מכונות אחרות. אקדח אגוז המסמרת הפנאומטי עשוי באיכות תעשייתית, חיסכון בעבודה, יעילות גבוהה וביצועים יציבים. מפרט : הרעש פחות מ : 75 דבריבוט שבץ : 7 מ"מ מוטור : לחץ 2000 סל"ד : 5.2 קגיר לחץ : 5-7barminimumumer Pocting : כוח משיכה : 5.2kgaar : 5-7barminimumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumumommum 19.1 קנקן יכולת משיכה : M3-M12 מעלות : 280*250*118 מ"מ תכולה : תכולת מסמרת פנאומטית הגדרת אגוז אקדח x1note : המנדט הוא מתכלים. עם עליית תדירות השימוש במוצר, המנדל ילבש, אנא החלף את המנדל באופן קבוע, ניתן להשתמש במוצר בדרך כלל. כדי להבטיח את שביעות הרצון שלך, אם יש לך בעיות, אנא שלח דוא"ל למספר ההזמנה שלך ואנחנו נספק תמיכת לקוחות אפקטיבית בהקדם האפשרי.

המאפיינים האחרים

Noise is less than:
75dB
Riveting stroke:
7mm
Motor speed:
2000rpm
Rated pressure:
5.5bar
Weight:
2.2Kg
Air pressure:
5-7bar
Minimum pulling force:
19.1KN
Cap pull ability:
M3-M12
Dimensions:
280*250*118mm
Package Contents:
Pneumatic Rivet Nut Setting Gun X1:
Note:Mandrel is consumable.With the increase of product use frequency, the mandrel will wear, Please replace the mandrel regularly,Product can be used normally.:
To ensure your satisfaction, if you have any problems, please email your order number and we will provide effective customer support as soon as possible. :

הצעות דומות