חבילה של 10 בית נייד חד פעמי פילורי מבחן נייר בנפרד ארוז עם קיסמים, מהיר מבחן קלטת אבנית דגימה רע נשימה עצמי
משופץ

חבילה של 10 בית נייד חד פעמי פילורי מבחן נייר בנפרד ארוז עם קיסמים, מהיר מבחן קלטת אבנית דגימה רע נשימה עצמי

ILS 12.11

בחנות

תוצאות מהירות : הליקובקטר פילורי זיהוי כרטיס כדי למדוד אם יש לך בעיות מעיים, אתה יכול במהירות לקבל תוצאות ב 1 עד 3 דקות חבילה כללה : כולל של 10 יחידות הליקובקטר פילורי זיהוי רצועות, לאפשר לך יכול לבדוק בעצמך בבית, שהוא נוח לשימוש. חבילה כללה : סך של 10 חתיכות הליקובקטר פילורי זיהוי רצועות בשבילך כדי לבדוק את עצמך בבית, שהוא נוח לשימוש. שימוש אישי : מעיים בריאות מבחן כרטיס אימץ אריזה עצמאית, מצויד קיסם, כל חבילה עבור 1 אדם, בטוח לשימוש. גודל קומפקטי : את מעיים בריאות מבחן כרטיס הוא קטן וקל, קל לנשיאה, מתאים עבור אנשים רבים. חשוף את סרט הפלסטיק של נייר הבדיקה עד לקו המקווקו. מרחו את דגימת האבנית על אזור הבדיקה. סגור את הניילון כדי לראות את שינוי הצבע. מפרט : סוג פריט : הליקובקטר פילורי מבחן כרטיס חומר : פלסטיק, מסנן נייר חיי מדף : 18 חודשים שלא נפתח, 15 ימים לאחר פתיחה כמות : 10 חבילות עבור 1 אדם רשימת חבילה : 10 שקית של הליקובקטר פילורי מבחן כרטיס הערה : 1. פרמטרים של שינוי צבע של שולי חצץ בנייר הבדיקה : מצהוב לאדום בתוך 1 דקה; אם זה הופך לאדום בתוך 3 דקות, זה חיובי חלש. אין שינוי צבע בתוך 3 דקות הוא שלילי. האבנית נאספת בצורה הטובה ביותר בבוקר לפני צחצוח השיניים או האכילה. לפני זיהוי, להימנע שתיית מים אלקליין או אכילת חומצה, אלקליין מזון, חומצה, אלקליין חומר יכול לגרום שווא שלילי או שווא חיובי. נטילת אנטיביוטיקה כדי לעכב הליקובקטר פילורי בתוך כמה שבועות של בדיקות יכול בקלות לתוצאות שליליות שווא. אם נייר הבדיקה חיובי, מומלץ לפנות לבית החולים. האבחנה הסופית נעשית על ידי בית החולים על סמך מדדי ראיות מקיפים ותסמינים קליניים.

המאפיינים האחרים

Item Type:
Helicobacter Pylori Test Card Material
Shelf life:
18 months unopened, 15 days after opening Quantity
Package List:
10 x bag of Helicobacter Pylori Test Card:
Note:
1. Parameters of the color change of the calculus margin in the test paper:
from yellow to red within 1 minute; If it turns red within 3 minutes, it's a weak positive. No discoloration within 3 minutes is negative.
2. Tartar is best collected in the morning before brushing your teeth or eating. Before detection, avoid drinking alkaline water or eating acid, alkaline food, acid, alkaline material can cause false negative or false positive. Taking antibiotics to inhibit Helicobacter pylori within a few weeks of testing can easily to false negative results.:
3. If the test paper is positive, it is recommended to go to the hospital. The definitive diagnosis is made by the hospital based on comprehensive evidence indicators and clinical symptoms.:

הצעות דומות