חיצוני מטען נטו, 1/2/3/4/5/6 מ ' רחב מגן נטו עבור מרפסת מדרגות מעקה ילדי בטיחות נטו משחקים גדר בנוטינג, 5 סמ רשת,
משופץ

חיצוני מטען נטו, 1/2/3/4/5/6 מ ' רחב מגן נטו עבור מרפסת מדרגות מעקה ילדי בטיחות נטו משחקים גדר בנוטינג, 5 סמ רשת,

ILS 68.60

בחנות

*חומר עמיד עשוי מחומר פרימיום פוליאסטר חומר, רך, חזק, מוצק, מדמיע עמיד, מזג אוויר עמיד ולנשוך הוכחה לשימוש לטווח ארוך *הרשת יכולה גם למנוע נעליים, צעצועי ילדים וחפצים אחרים ליפול מחלונות, מרפסת ומעקה מדרגות, ומספקת בטיחות טובה להגנה על עוברי אורח מפני נזק מקרי. למעשה למנוע חיית המחמד שלך מליפול ממרפסת או חלון, להבטיח חיית המחמד שלך בטוח כאשר שינה או משחק ליד חלון או שיש כיף על מקום גבוה. *גודל חבל הוא 5 ממ עבה וכל חור מודד 5 סנטימטר 5 סנטימטר. בחר את המיקום כדי להיות מוגן ולהדק זה מגן נטו. מתאים לכל חלון, מרפסת, מרפסת, מדרגות וכן הלאה. *קל להתקנה רשת בטיחות מדרגות לילדים השתמש בקשרי הרוכסן דרך החורים המיועדים סביב הקצוות, או דרך חורי הרשת, ולאחר מכן נעל אותה על המעקה. מוצר תיאור : למעשה למנוע שלך לחיות מחמד/תינוק מליפול ממרפסת או חלון, להבטיח שלך לחיות מחמד/תינוק בטוח כאשר שינה או משחק ליד חלון או שיש כיף על מקום גבוה. ואתה יכול לאוורר כרגיל מבלי שתצטרך לפקוח עין על חיית המחמד / התינוק שלך כל הזמן.מפרט : חומר : פוליאסטרחבל עובי : 5 מממרש חור גודל : 5 על 5 סמצבע : ססגוניתכונות : אתה יכול לנגב אותו ישירות עם מגבת וסבון, או שאתה יכול ישירות לנקות אותו. כאשר אתה לא צריך להשתמש בו, אתה יכול לקפל אותו ולאחסן אותו בנוחות.חבילה כולל : 1איקס חיות מחמד בטיחות רשתשים לב : תם 1. מוצר גודל הוא אך ורק מדידה ידנית, יש 1-3 שגיאת סנטימטר, אנא יגבר בעין. לתשומת לבכם כי בשל הבדל האור ומסך, הצבע של הפריט עשוי להיות מעט שונה מהתמונות. לקוחות טיפול, אם יש לך מוצר הקשורים שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו לענות ולפתור בשבילך בתוך 24 שעות.

המאפיינים האחרים

Material:
Polyester
Rope Thickness:
5mm
Mesh Hole Size:
5x5cm
Color:
Multicolour
Features:
You can wipe it directly with towel and soap, or you can directly clean it. When you not need use it, you can fold it up and store it conveniently.:
Package Include:
1x Pet Safety Net:
Notice:
★ 1. Product size is purely manual measurement, there is 1-3cm error, please prevail in kind.:
★ 2. Please be reminded that due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures.:
★ 3. Customer Care, If you have any product related questions, please feel free to contact us, we will answer and solve for you within 24 hours. :

הצעות דומות