SJFYRG כרית קריאה רכה למבוגרים, ראש ראש משולש משולש מנוחה מיטת יום משענת גב כרית תמיכה במנוחה גב תמיכה בכריות מיטת כריות
משופץ

SJFYRG כרית קריאה רכה למבוגרים, ראש ראש משולש משולש מנוחה מיטת יום משענת גב כרית תמיכה במנוחה גב תמיכה בכריות מיטת כריות

ILS 91.10

בחנות

נייד ונוח : תוך שמירה על תמיכה בגב טוב, אנו משתמשים גם בחומרים אור אולטרה ובדים רכים ונוחים, תוכלו לשאת בקלות את כרית הראש לחדר אחר כך שלעולם לא תצטרכו להתפשר על הנוחות כרית גם תעזור לך לישון טוב יותר שמשאירה אותך מרגישים ממושכים לאורך כל היום. הכפיל את התענוג של חוזרת : קריאת פרמיום משענת מיטה עם כרית גליל צוואר שתוכננה במיוחד כדי להבטיח את הנוחות והבריאות לזמן המרגיע עבורך ולילדיך. על המיטה, הרצפה או הספה שלך. תמיכה רב זוויתית : כרית משענת גב זו בעלת צורה משולשת וניתן להשתמש בה מזוויות שונות. היא מושלמת לגידול פלג הגוף העליון והרגליים על המיטה או הספה. זה מתאים גם לשימוש במהלך ההיריון, הנקה והחלמה. שינה נהדרת של ROR : לכולם עמדות צוואר או גב שונות שהם מעדיפים כאשר הם נרדמים. כרית טריז מיטה רב -תכליתית יכולה לספק מדרון הדרגתי או תלול המאפשר לראש שלך להעלות את הכמות הנכונה של הלחץ. קל לניקוי : ניתן להסיר לחלוטין את הכרית האחורית של המיטה והספה, כך שקל לשטוף מכונות. היא הבחירה המושלמת שלך. כרית קריאה רכה למבוגרים, ראש ראש משולש גדול מנוחה מיטת יום משענת גב תמיכה כרית מנוחה גב תמיכה כרית ילדים, מנוחה בגב מיטת קומותיים, ומיטה ראשית לכרית קרוואנים/טריילרסריאנגולרית היא גם סוג של קישוט ביתי אופנתי. מתנה אידיאלית למציגה משפחתית : שם : כרית מיטה כרית סוג : קריאת כרית/כרית טלוויזיה חומר ג'קט : נשימה ומילוי בד כותנה : כותנה פנינה כלולה : 1 × כרית ראש ראש מוצקה : 1. בשל קיפול ודחיסה של אריזת המוצר, לאחר קבלת המוצר, מקם את המוצר שטוח למשך 5-8 שעות כדי לשחזר את האלסטיות של המוצר 2. שימו לב כי בשל אפקטים של תאורה, עקביות בהירות/הגדרות ניגודיות וכו ', הצבע בפועל של המוצר עשוי להיות שונה במקצת מהצבע המוצג בתמונה 3. בשל ההבדל במדידה ידנית, אנא אפשר שגיאה של 1-2 ס"מ/0. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר, בגלל הפרש הזמן הבינלאומי, אנו נשיב לך תוך 24 שעות, תודה על הבנתך.

המאפיינים האחרים

Name:
Bedside cushion
Pillow type:
Reading pillow/TV pillow
Jacket material:
Breathable and cotton fabric
Filling:
Pearl cotton
Package Included:
1 × Solid headboard cushion
Reminder:
1. Due to the folding and compression of the product packaging, after receiving the product, place the product flat for 5-8 hours to restore the elasticity of the product:
2. Please note that due to lighting effects, monitor brightness/contrast settings, etc,the actual color of the product may be slightly different from the color shown in the picture:
3. Due to the difference in manual measurement, please allow an error of 1-2 cm/0.39-0.78 inches:
4. If you have any questions about the product, please contact us, due to the international time difference, we will reply you within 24 hours, thank you for your understanding :

הצעות דומות